Акумуляторний блок VarEVolt від RML Group зараз живить електричні гіперкари. (Зображення: RML Group)
Британська фірма отримала дозвіл на масове виробництво акумулятора надвисокої щільності потужності для електромобілів (EV), який можна повністю зарядити всього за 18 секунд.
2 червня група RML отримала сертифікат відповідності виробництва для своїх акумуляторів VarEVolt. Це урядове схвалення означає, що компанія може масово виробляти потужні акумулятори для виробників електромобілів.
«Ця сертифікація підкреслює нашу готовність перейти від створення прототипів та нішевих обсягів до підтримки більших виробничих контрактів», – заявив Джеймс Аркелл, керівник відділу силових агрегатів RML Group.
Вам може сподобатися
-
Як «літаючі човни» доставляють електромобілі в океан — за допомогою Леброна Джеймса та Тома Брейді
-
Японський енергетичний прорив може стати «кроком до повністю бездротового суспільства»
-
Розпечена «піщана батарея» тепер опалює невелике фінське містечко
Акумулятор RML може видавати багато енергії за короткий проміжок часу. Акумулятор VarEVolt може видавати 6 кіловат на кілограм і здатний «дуже швидко розрядити всю свою енергію», – розповів журналу Autocar член правління RML Майкл Маллок. Акумулятор має рейтинг C 200, що означає, що він здатний повністю зарядитися або розрядитися приблизно за 18 секунд.
Для порівняння, акумулятор повністю електричного Porsche Taycan має рейтинг C приблизно від 4 до 5, тому для заряджання або розряджання потрібно від 12 до 15 хвилин.
Модульна конструкція VarEVolt дозволяє виробникам налаштовувати його для різних застосувань. «Ми можемо зосередитися на запасі ходу, ми можемо зосередитися на потужності або ж ми можемо збалансувати ці два аспекти», залежно від типу транспортного засобу, в якому він буде використовуватися, розповів Autocar генеральний директор RML Group Пол Дікінсон.
Надшвидка зарядка для надшвидких електромобілів
Деякі дрібносерійні виробники вже використовують акумулятор VarEVolt; він допомагає живити футуристичний гібридний гіперкар Czinger 21C, який спирається на комбінацію електродвигуна, що використовує енергію, що зберігається в акумуляторі, та двигуна внутрішнього згоряння, що спалює бензин.
Пов'язані історії
— «Монокристалічні» електроди можуть живити електромобілі на мільйони миль
— «Пружинна» твердотільна батарея вдвічі ширша за лейкоцит і може значно збільшити запас ходу електромобіля
—Honda обіцяє твердотільні акумулятори, які можуть подвоїти запас ходу електромобілів до 620 миль до 2030 року
Зараз група RML виробляє лише кілька акумуляторів VarEVolt одночасно, але майбутнє великомасштабне виробництво не обов'язково обмежуватиметься ексклюзивними продуктами, такими як 21C. (Czinger випустила лише 80 розкішних спортивних автомобілів у першому серійному випуску.)
За словами Маллока, фірма розробляє комплект для перетворення акумуляторних блоків зі старих гіперкарів, таких як LaFerrari або McLaren P1, на оновлені версії.
«Для таких типів автомобілів ми можемо зробити заміну, яка значно збільшить запас ходу, і якщо решта обладнання в автомобілі дозволить це, можна буде отримати версію з у вісім разів більшою вихідною потужністю», – сказав Маллок виданню Autocar.
Скайлер Вейр, навігація по соціальним мережам, автор Live Science
Скайлер Вер — позаштатна журналістка з наукових питань, яка висвітлює хімію, біологію, палеонтологію та науки про Землю. Вона була стипендіаткою AAAS Mass Media Science and Engineering 2023 року в Science News. Її роботи також публікувалися, серед інших, у Science News Explores, ZME Science та Chembites. Скайлер має ступінь доктора філософії з хімії Каліфорнійського технологічного інституту.
Ви повинні підтвердити своє публічне ім'я, перш ніж коментувати
Будь ласка, вийдіть із системи, а потім увійдіть знову. Після цього вам буде запропоновано ввести своє ім'я для відображення.
Вийти Читати далі
Як «літаючі човни» доставляють електромобілі в океан — за допомогою Леброна Джеймса та Тома Брейді
Японський енергетичний прорив може стати «кроком до повністю бездротового суспільства»
Розпечена «піщана батарея» тепер опалює невелике фінське містечко
Ваші побутові гаджети незабаром можуть бути без батарейок — вчені створюють крихітні сонячні елементи, які можуть живитися від світла в приміщенні
Лазер розміром з пенні може допомогти безпілотним автомобілям бачити світ набагато чіткіше
Квантові матеріали з «прихованим металевим станом» можуть зробити електроніку в 1000 разів швидшою.
Як «літаючі човни» доставляють електромобілі в океан — за допомогою Леброна Джеймса та Тома Брейді
Лазер розміром з пенні може допомогти безпілотним автомобілям бачити світ набагато чіткіше
Електромобілі: Факти про транспортні засоби, які змінюють дорожній транспорт
Електромобілі можуть заряджатися на 500% швидше в морозну погоду згідно з новим відкриттям
Китайська технологія надшвидкої зарядки вдвічі швидша, ніж у Tesla — повністю заряджає електромобілі всього за 6 хвилин
Модель A від Alef — одномісний «ретро» літаючий автомобіль — на крок ближче до польоту (Новини)
«Я довіряю ШІ, як моряк довіряє морю. Він може занести вас далеко, або ж може втопити»: результати опитування показують, що більшість не довіряє ШІ
Всього одна доза ЛСД може полегшити тривогу на місяці, згідно з дослідженням
Вчені виявили «щось надзвичайне» в проблемному серці відомої наднової
Вчені винайшли «спермоботів», яких вони пілотували через штучну шийку матки та матку
Наукові новини цього тижня: ключова атлантична течія наближається до колапсу, найбільший у світі айсберг руйнується, а мозок миші переписує нейронауку
Рибалки виявили в Карибському басейні першу у своєму роді яскраво-помаранчеву акулу з двома рідкісними захворюваннями ОСТАННІ СТАТТІ
Огляд 1Canon EOS R5 II
Live Science є частиною Future US Inc, міжнародної медіагрупи та провідного цифрового видавництва. Відвідайте наш корпоративний сайт.
- Про нас
- Зв'яжіться з експертами Future
- Умови та положення
- Політика конфіденційності
- Політика щодо файлів cookie
- Заява про доступність
- Рекламуйтеся у нас
- Веб-сповіщення
- Кар'єра
- Редакційні стандарти
- Як запропонувати нам історію
© Future US, Inc. Повний 7-й поверх, 130 West 42nd Street, Нью-Йорк, штат Нью-Йорк, 10036.
var dfp_config = { “site_platform”: “vanilla”, “keywords”: “type-news-daily,serversidehawk,van-enable-adviser-
Sourse: www.livescience.com