Що може стояти за відповідями шефа на ваше запитання

«Чи будуть у нашій компанії скорочення?»

Економісти в один голос кричать про те, що криза минула і співробітникам не варто побоюватися нових скорочень. Однак звільнення продовжуються, і ви хочете знати, що вам загрожує. Начальник, природно, намагатиметься переконати вас, що все добре, але чи варто йому вірити?

“Ні, криза позаду, співробітникам нічого не загрожує”

Віра Єлісєєва, директор з організаційного розвитку компанії «Зв'язковий»:

— Я не стала б давати таке формулювання, оскільки вважаю, що не можна всі робочі проблеми виправдовувати кризою. Хорошим співробітникам і під час кризи нічого не загрожує. Якщо людина нормально працює, їй нема чого побоюватися навіть у важкі часи, і навпаки, якщо працювати абияк, стабільна економічна ситуація не дає гарантій.

«З чого раптом такі запитання? Хтось із співробітників розпускає чутки?»

Борис Резапов, директор департаменту роботи з персоналом компанії «Техносила»:

— По-перше, відповідати на питання не слід. По-друге, якщо такі питання задаються, значить, добре б мати готовий варіант відповіді. Керівник має чітко комунікувати та чесно відповідати на поставлене запитання — так чи ні.

В даному випадку ми бачимо якусь невизначену відповідь, яка не дозволяє прояснити ситуацію і може дати ґрунт для нових, тепер уже цілком обґрунтованих чуток та припущень.

Стабільність компанії залежить від якості вашої роботи. Отже, йдіть і займайтеся своїми справами»

Вероніка Ярних, генеральний директор Центру управлінських компетенцій:

— Це певна відмовка. Зовсім не означає, що ніхто нікого не збирається звільняти. Є сенс задуматися про навколишню дійсність і підготувати звіт про ті проекти та досягнення, якими ви можете похвалитися.

“Ми якраз і знизили зарплату, щоб нікого не звільняти”

Вероніка Ярних:

— Це перший крок до оптимізації операційних витрат. І, дійсно, це спосіб зберегти персонал, щоб нікого не звільняти. Але треба усвідомлювати, що за таких заходів у компанії має бути дуже конкретний план дій, який дозволить подолати кризові явища. Стратегія урізання витрат без такого плану — крок у бік оптимізації чисельності персоналу.

«Мені про це нічого не відомо»

Віра Єлісєєва:

— Це далеко не найкраща відповідь для керівника. Якщо начальник не має достовірної інформації, можна було сформулювати відповідь так: “Я не планую нікого скорочувати, але не знаю, що скаже перша особа”. В даному випадку людина просто виявляє неспроможність як керівник, намагаючись зняти з себе відповідальність за те, що відбувається, і не даючи при цьому жодної інформації. Чого чекати на співробітника, невідомо.

«Керівництво робить все можливе, щоб цього не сталося»

Борис Резапов:

— З цієї відповіді можна зрозуміти, що можливість скорочень справді існує і розглядається керівництвом. А таке формулювання, як правило, вигадується виключно для того, щоб заспокоїти співробітників. Насправді вона не тільки не заспокоює, а й може посіяти ще більшу паніку в колективі.

Ільїна Олександра

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь