Методи інформаційних кампаній Російської Федерації проти “ворогів” відомі ще з часів СРСР – колишній заступник голови ГУР

Стратегії, що використовуються Російською Федерацією в її інформаційних кампаніях проти «ворогів», визнані ще з часів СРСР – заявив колишній заступник голови Служби державної безпеки 09/01/2025 18:12 Укрінформ У тому, як Росія намагається вплинути на своїх супротивників, немає нічого новаторського; усі стратегії та методи використовувалися ще за радянських часів, а нинішні лідери в Росії – це або ті, хто проводив інформаційні кампанії того часу, або їхні ставленики.

Таке спостереження зробив колишній заступник начальника ГУР генерал-майор Ілля Павленко на міжнародному форумі «Інформаційна війна: від опору до стійкості», як повідомляє Укрінформ.

За словами Павленка, росіяни переважно використовують перевірені методи, що включають складні активні заходи, що включають дезінформацію, використання різних агентів впливу в багатьох сферах, залучення політичних партій, створення та підтримку рухів та організацій разом з маніпуляціями ними, а також формування прихованих організацій, маніпуляції ЗМІ та поширення інформації через ЗМІ країн, що розвиваються.

«Розвідувальні служби визначають, де вони можуть бути ефективними, і зосереджуються на цій галузі. Різні країни матимуть різні вразливості», – наголосив Павленко.

Як повідомляє Укрінформ, Росія розпочала в Європі пропагандистську кампанію під назвою «Росія — не мій ворог». Наліпки з цим повідомленням з'явилися в Румунії, Франції та Італії.

Розвідувальна війна, війна з дезінформацією та Росією

Источник: www.ukrinform.ua

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь