Відомий виробник автомобілів преміум-класу Jaguar оголосив про “нову еру” для бренду в рамках реалізації плану переходу до електричних авто. Було представлено нові шрифт, логотип і монограму. На це звернуло увагу видання The Verge.
Дехто з дизайнерів назвав нововведення “спрощенням”. За словами деяких спостерігачів, бренд відмовився від того, що робило його добре впізнаваним на протязі багатьох десятиліть.
Та це ще не все – Jaguar видалив всі старі пости у соціальній мережі X (Twitter). Тепер замість них можна бачити більш ніж дивний ролик з людьми у яскравому одязі.
При цьому рекламу супроводжують слогани “Позбудься від звичайного” та “Живи яскраво”.
Реакція інтернету не забарилася.
“А ви (точно) продаєте авто?”, – запитав жартома під відео американській підприємець Ілон Маск.
Деякі користувачі були менш стриманим:
“На цьому прикладі в школах будуть навчати, як НЕ треба проводити ребрендинг”, – написав один з них.
“Ви знищили великий бренд. Jaguar повинен змагатися з Porsche, а тепер ви до них навіть не наблизитесь”, – написав інший.
Дехто з користувачів заявив, що тепер Jaguar є “брендом для тиктокерів”. Окрім цього, Jaguar почали порівнювати з виробниками бюджетних авто.
Чому ви можете довіряти vesti-ua.net →
Читайте vesti-ua.net в Google News
Источник: www.vesti-ua.net