(Зображення надано: Getty Images) Перейти до:
Затримка – це технічний термін, який описує, скільки часу потрібно даним, щоб дістатися з одного місця до іншого. Ви можете виміряти її за допомогою команди пінгу. Ваш комп’ютер надсилає невеликий пакет даних на сервер, сервер надсилає його назад, і ви вимірюєте час, який займає ця передача.
За даними виробника комп'ютерного обладнання Apposite Technologies, затримка залежить від трьох факторів: наскільки швидко дані можуть фізично передавати дані мережею, яким маршрутом вони передаються та чи повинні вони стояти в черзі.
Вимірювання затримки
Згідно з Frontier, затримка часто виражається як «час передачі в обидва кінці» (RTT). RTT — це час, необхідний пакету даних для досягнення мети від одного мережевого пункту призначення до іншого. Альтернативний та менш поширений вираз, що використовується для позначення затримки, — це «час до першого байта» (скорочено TTFB). TTFB — це час, що пройшов між тим, як перша частина пакета даних залишила точку в мережі, та досягла пункту призначення.
Вам може сподобатися
-
Японія встановила новий рекорд швидкості інтернету — вона в 4 мільйони разів швидша за середню швидкість широкосмугового зв'язку в США
-
«Альвогенні» галюциногенні гриби та рекордна швидкість інтернету
-
Супутникове угруповання Starlink компанії SpaceX заважає спостереженням за допомогою радіотелескопів
Швидкість мережі є значною проблемою для супутникового інтернету. За даними Space.com, більшість супутників зв'язку знаходяться на геостаціонарній орбіті, на висоті 35 900 км (22 300 миль) над Землею. Щоб дістатися від комп'ютера до сервера і назад, дані повинні подолати цю довгу подорож чотири рази.
Засновник і генеральний директор SpaceX Ілон Маск оголосив про концепцію під назвою Starlink у січні 2015 року, пояснивши, що компанія має намір запустити на низьку навколоземну орбіту лише близько 4000 широкосмугових супутників для забезпечення недорогого інтернету. Для порівняння, сьогодні на орбіті перебуває лише близько 2000 діючих супутників, а людство за всю історію запустило в космос лише близько 9000 апаратів.
Що стосується затримки, Starlink прагне значно зменшити RTT пакетів даних, повністю зменшивши затримку. Це має зробити високошвидкісні дії, такі як потокове передавання даних та ігри, можливими практично в будь-якій точці світу.
Зменшення швидкості передачі даних
Ідею мережі географічно віддалених комп'ютерів вперше запропонував у 1960-х роках дослідник комп'ютерних технологій Массачусетського технологічного інституту Дж. К. Р. Ліклайдер у своїй теоретичній роботі про інтерактивні обчислення в реальному часі «Симбіоз людини та комп'ютера».
Згідно з даними Scientific American, найдавніша форма, ARPANET, обмежувалася лише кількома вузлами в США, але розвиток комутації пакетів та протоколів TCP/IP (мов інтернет-спілкування) у 1970-х роках розкрив потенціал мережі для розширення по всьому світу.
Електронна пошта використовувалася вже в 1980-х роках, але лише після того, як Тім Бернерс-Лі представив Всесвітню павутину на початку 1990-х років, інтернет почав поширюватися за межі дослідницьких та урядових установ. Відтоді покращення швидкості передачі даних дозволило окремим особам та організаціям зберігати та отримувати доступ до постійно зростаючих обсягів даних і надсилати великі файли з більшою швидкістю з будь-якого місця.
Наразі швидкісний доступ до Інтернету доступний лише в місцях з оптоволоконними кабелями, причому, за даними виробника програмного забезпечення та комп'ютерів HP, оптоволоконний інтернет у 20 разів швидший за кабельний. У віддалених місцях супутники зв'язку забезпечують зв'язок з Інтернетом, але з'єднання, як відомо, повільне.
Затримка тестування
Швидкість пінгу 100 мілісекунд і нижче є типовою для більшості широкосмугових з'єднань.
Будь-хто може провести ping-тест на своєму комп'ютері, щоб перевірити затримку. Усі комп'ютери, підключені до мережі, матимуть вбудований інструмент для тестування затримки. Компанія веб-інфраструктури Cloudfare також проводить цей тест на своєму веб-сайті. Це можна використовувати для швидкої перевірки швидкості передачі даних без необхідності встановлення додаткового програмного забезпечення.
За даними веб-хостингу компанії Ionos, процес включає надсилання 32 байтів даних за замовчуванням до встановленого пункту призначення та вимірювання часу, необхідного для повернення даних на комп’ютер. Час відображається в мілісекундах.
RTT розраховується для кожного проведеного тесту, і користувачеві надається зведена інформація про результати. Окрім швидкості передачі даних, у цій зведеній інформації буде повідомлено про будь-які втрачені пакети даних. Після завершення тесту розраховується середній час між надсиланням та повторним отриманням даних.
Додаткові ресурси
Ви можете дізнатися, як покращити затримку для таких дій, як ігри, прочитавши цю статтю від компанії-розробника комп’ютерного програмного забезпечення Norton. Або ж, щоб дізнатися про те, як 5G впливає на затримку, прослухайте це відео від телекомунікаційної компанії AT&T.
Бібліографія
- “Що таке затримка в мережах?”. Apposite Technologies.
- «Що таке затримка мережі та як вирішити проблеми із затримкою?». Frontier.
- «Симбіоз людини та комп’ютера». IRE Transactions on Human Factors in Electronics (1960).
- «Ранні нариси перших чотирьох вузлів ARPANET». Scientific American (2009).
- «10 головних переваг оптоволоконного підключення до Інтернету». HP (2020).
- «Як використовувати команду ping у Windows». Цифровий посібник Ionos (2020).
Лаура Мірс
Лаура Мірс — біолог, яка залишила межі лабораторії заради суворої роботи за офісним столом, працюючи завзятою науковою журналісткою та інженером-програмістом на повний робочий день. Раніше Лаура писала для журналів How It Works та T3. Основні інтереси Лаури включають науку, технології та відеоігри.
За внесків від
Читати далі
Японія встановила новий рекорд швидкості інтернету — вона в 4 мільйони разів швидша за середню швидкість широкосмугового зв'язку в США
«Альвогенні» галюциногенні гриби та рекордна швидкість інтернету
Супутникове угруповання Starlink компанії SpaceX заважає спостереженням за допомогою радіотелескопів
Космічні зображення з найбільшої у світі цифрової камери настільки великі, що для їх обробки потрібен «автор даних»
На Землі щойно був шалено короткий день, але найшвидший день року ще попереду.
Ваші пристрої передають дані помічникам зі штучним інтелектом та збирають персональні дані, навіть якщо вони сплять. Ось як дізнатися, чим ви ділитеся. Найновіше в Інтернеті
Слідкуйте за Live Science у соціальних мережах
Щоденний інформаційний бюлетень Live Science: Отримуйте дивовижні наукові дані щодня
Інтернет
TCP/IP: Які правила Інтернету?
Інтернет: історія, еволюція та як він працює
Прорив у квантовому інтернеті може допомогти зробити хакерство пережитком минулого. Найновіші джерела.
Старіння: Що відбувається з організмом, коли він старіє?
Адріанів вал: оборонна римська стіна, яка захищала кордон Британії протягом 300 років
Деменція: які ознаки та симптоми деменції та як її лікувати?
Дев'ять найкращих речей, які можна побачити на нічному небі в бінокль: серпень-листопад 2025 року
Що таке Тихоокеанське вогняне кільце?
Як дивитися Тиждень акул 2025: розклад прямого ефіру та трансляцій для спеціального випуску Discovery ОСТАННІ СТАТТІ
Огляд 1Canon EOS R5 II
Live Science є частиною Future US Inc, міжнародної медіагрупи та провідного цифрового видавництва. Відвідайте наш корпоративний сайт.
- Про нас
- Зв'яжіться з експертами Future
- Умови та положення
- Політика конфіденційності
- Політика щодо файлів cookie
- Заява про доступність
- Рекламуйтеся у нас
- Веб-сповіщення
- Кар'єра
- Редакційні стандарти
- Як запропонувати нам історію
© Future US, Inc. Повний 7-й поверх, 130 West 42nd Street, Нью-Йорк, штат Нью-Йорк, 10036.
var dfp_config = { “site_platform”: “vanilla”, “keywords”: “van_sticky_side_nav,type_other,serversidehawk,videoarticle,van-enable-adviser-
Sourse: www.livescience.com