Toyota випустить перший у світі електромобіль із твердотільною батареєю до 2027 року — очікується, що вони працюватимуть довше та заряджатимуться швидше

(Зображення надано: Cobalt S-Elinoi/Shutterstock)

Один з найбільших світових виробників автомобілів оголосив про плани масового виробництва типу акумуляторів для електромобілів (EV), які зможуть працювати набагато довше та заряджатися набагато швидше, ніж сучасні технології.

8 жовтня Toyota та японська компанія Sumitomo Metal Mining Company оголосили про створення спільного підприємства з масового виробництва катодних матеріалів для твердотільних акумуляторів, які будуть використовуватися в електромобілях автовиробника з акумуляторним живленням.

Вам може сподобатися

  • Нова технологія акумуляторів для електромобілів може забезпечити 500-мильні поїздки на 500 миль за 12 хвилин зарядки

  • Новий водневий акумулятор може працювати в чотири рази холодніше, ніж раніше, що означає щільніші та довговічніші акумулятори для електромобілів.

  • Самовідновлювальні «бетонні батареї» тепер у 10 разів кращі — одного дня вони зможуть живити міста, кажуть вчені

У заяві додається, що компанії разом «прагнуть досягти першого у світі практичного використання повністю твердотільних акумуляторів» в електромобілях з живленням від акумуляторів.

Типовий літій-іонний акумулятор має рідкий електролітний розчин, затиснутий між двома твердими електродами. Новий твердотільний акумулятор замінить цей рідкий електроліт третім твердим.

Оскільки рідкий електроліт у літій-іонних акумуляторах є легкозаймистим, перехід на твердотільний акумулятор пов'язаний з меншим ризиком пожежі. Твердотільні акумулятори також мають потенціал для вищої щільності енергії, ніж літій-іонні акумулятори, а це означає, що вони можуть довше живити автомобіль з акумулятором того ж розміру.

Toyota та Sumitomo Metal Mining разом досліджують матеріали для твердотільних акумуляторів з 2021 року. У рамках прагнення до створення твердотільного акумулятора для електромобілів, обидві компанії розробили те, що вони називають «високоміцним катодним матеріалом», який виступатиме одним з електродів у запланованих твердотільних акумуляторах. Жодна з компаній не оприлюднила подробиці про новий катодний матеріал.

Sumitomo Metal Mining планує постачати цей катодний матеріал виробникам, починаючи з 2028 року, повідомив Reuters речник компанії.

«Ми надамо пріоритет постачанню Toyota, а потім гнучко реагуватимемо на ринковий попит», – сказав речник.

ПОВ'ЯЗАНІ ІСТОРІЇ

— Зустрічайте китайський суперкар, який щойно побив рекорд швидкості для електромобілів

— Цей акумулятор електромобіля повністю заряджається всього за 18 секунд — і він щойно отримав зелене світло для масового виробництва

— Майже необмежений запас ходу електромобілів тепер можливий завдяки дивовижній новій технології — сонячній фарбі

Окрім Toyota, такі автовиробники, як Honda, Nissan, BMW та Volkswagen, розробляють власні твердотільні акумулятори, самостійно або у партнерстві з іншими компаніями. Багато з них планують випустити електромобілі з твердотільними акумуляторами протягом наступних кількох років, повідомляє Inside EVs.

Раніше Honda заявляла, що до 2030 року почне виробництво твердотільних акумуляторів для електромобілів, які зможуть забезпечити запас ходу в 620 миль (1000 кілометрів) на одному заряді. Це більш ніж удвічі збільшить запас ходу найкращих електромобілів на ринку сьогодні.

ProLogium, виробник керамічних батарей, також представив минулого року концепцію твердотільного акумулятора, який можна зарядити від 5% до 60% ємності всього за п'ять хвилин.

Скайлер Вейр, навігація по соціальним мережам, автор Live Science

Скайлер Вер — позаштатна журналістка з наукових питань, яка висвітлює хімію, біологію, палеонтологію та науки про Землю. Вона була стипендіаткою AAAS Mass Media Science and Engineering 2023 року в Science News. Її роботи також публікувалися, серед інших, у Science News Explores, ZME Science та Chembites. Скайлер має ступінь доктора філософії з хімії Каліфорнійського технологічного інституту.

Ви повинні підтвердити своє публічне ім'я, перш ніж коментувати

Будь ласка, вийдіть із системи, а потім увійдіть знову. Після цього вам буде запропоновано ввести своє ім'я для відображення.

Вийти Читати далі

Нова технологія акумуляторів для електромобілів може забезпечити 500-мильні поїздки на 500 миль за 12 хвилин зарядки

Новий водневий акумулятор може працювати в чотири рази холодніше, ніж раніше, що означає щільніші та довговічніші акумулятори для електромобілів.

Самовідновлювальні «бетонні батареї» тепер у 10 разів кращі — одного дня вони зможуть живити міста, кажуть вчені

Японський енергетичний прорив може стати «кроком до повністю бездротового суспільства»

Як «літаючі човни» доставляють електромобілі в океан — за допомогою Леброна Джеймса та Тома Брейді

Ваші побутові гаджети незабаром можуть бути без батарейок — вчені створюють крихітні сонячні елементи, які можуть живитися від світла в приміщенні
Найновіше в електромобілях

Новий водневий акумулятор може працювати в чотири рази холодніше, ніж раніше, що означає щільніші та довговічніші акумулятори для електромобілів.

«Північний» eVTOL побив власний рекорд в останньому випробувальному польоті — наближаючи нас до функціонуючих літаючих таксі

Нова технологія акумуляторів для електромобілів може забезпечити 500-мильні поїздки на 500 миль за 12 хвилин зарядки

Зустрічайте китайський суперкар, який щойно побив рекорд швидкості електромобілів

Як «літаючі човни» доставляють електромобілі в океан — за допомогою Леброна Джеймса та Тома Брейді

Лазер розміром з пенні може допомогти безпілотним автомобілям бачити світ набагато чіткіше
Останні новини

Вчені виявили, що сталагміти дотримуються одного математичного правила

Дослідження показало, що в Хорватії криниця, заповнена скелетами, ймовірно, містить останки римських солдатів

Фаза швидкого сну може змінити те, що ми пам'ятаємо

Toyota випустить перший у світі електромобіль із твердотільною батареєю до 2027 року — очікується, що вони працюватимуть довше та заряджатимуться швидше

Телескоп Джеймса Вебба виявив щось «дуже захопливе», що виривається з першої чорної діри, яку коли-небудь зображували

Ми помилялися щодо того, як утворився найбільший і найстаріший кратер Місяця — і це чудова новина для наступної висадки NASA на Місяць
ОСТАННІ СТАТТІ

  • Вчені виявили, що сталагміти дотримуються одного математичного правила

  • 2REM-сон може змінити те, що ми пам'ятаємо
  • Дослідження показує, що в Хорватії криниця, заповнена скелетами, ймовірно, містить останки римських солдатів.
  • Джейн Гудолл здійснила революцію в дослідженнях на тваринах, але її робота мала деякі непередбачувані наслідки. Ось чого ми з неї навчилися.
  • 5Дешевше, ніж у Prime Day: наш улюблений телескоп тепер зі знижкою 300 доларів на Amazon
  • Live Science є частиною Future US Inc, міжнародної медіагрупи та провідного цифрового видавництва. Відвідайте наш корпоративний сайт.

    • Про нас
    • Зверніться до експертів Future
    • Умови та положення
    • Політика конфіденційності
    • Політика щодо файлів cookie
    • Заява про доступність
    • Рекламуйтеся у нас
    • Веб-сповіщення
    • Кар'єра
    • Редакційні стандарти
    • Як запропонувати нам історію

    © Future US, Inc. Повний 7-й поверх, 130 West 42nd Street, Нью-Йорк, штат Нью-Йорк, 10036.

    var dfp_config = { “site_platform”: “vanilla”, “keywords”: “тип-новини-щоденно,serversidehawk,відеоартикл,van-enable-adviser-

    Sourse: www.livescience.com

    No votes yet.
    Please wait...

    Залишити відповідь