Культову різдвяну рекламу Coca-Cola оновили за допомогою ШІ

Компанія Coca-Cola використала штучний інтелект, щоб оновити свою культову різдвяну рекламу тридцятирічної давності. Бренд надав сучасної нотки своєму культовому рекламному ролику “Свято наближається”, який транслюється на екранах з 1995 року. Про це пише Marketing Week.

Нова 16-секундна версія реклами “Holidays Are Coming”, що вийшла на телеекрани на початку цього тижня, містить ту саму культову мелодію і кадри червоних вантажівок Coca-Cola, що проїжджають зимовим містом.

Однак у той час як в оригіналі використовували справжніх акторів і двотонні вантажівки, прикрашені різдвяними вогнями, цьогорічна реклама була розроблена винятково з використанням штучного інтелекту, а це означає, що жоден із кадрів не був знятий наживо.

Компанія заявила, що новий рекламний ролик став “ефективним” способом економії часу та грошей і вже став хітом серед глядачів.

Тим часом на Youtube у нього втричі більше дизлайків, ніж лайків. А в коментарях пишуть, що реклама вийшла “бездушною”:

“Уявіть собі спробу продати дух людського свята за допомогою якогось лайняного бездушного штучного інтелекту”.

“Найрозумніше, що може зробити Pepsi просто зараз, — це запустити справжню рекламу ручної роботи і кинути тінь на Coca-Cola”.

“Дійсно жахливо. Компанія вартістю 265 мільярдів хотіла скоротити витрати за допомогою ШІ-ролика”.

“Щасливого Різдва від ШІ! Це так само зворушливо, як алюмінієва ялинка”.

“Якщо навіть Кока-кола не в змозі заплатити справжнім людям — нам кінець”.

“Це найгірша реклама Coca-Cola, яку я коли-небудь бачив у своєму житті. Я не можу повірити, що при всіх грошах Coca-Cola, вони не можуть платити реальним людям за зйомки у своїх роликах”, — написали користувачі під новим роликом.

Хав’єр Меза, директор з маркетингу Coca-Cola в ЄС, заявив, що компанія хоче адаптуватися до “сьогоденних часів” завдяки використанню більш різноманітного складу акторів і технології штучного інтелекту.

“Ми не починали з того, що говорили: “Добре, нам потрібно зробити це за допомогою ШІ”. Завдання було таким: ми хочемо перенести свята в теперішній час, а потім ми досліджували ШІ як рішення цього завдання”, — повідомив Меза.

На кадрах видно, як вантажівки проїжджають через місто, повне тріумфуючих глядачів і навіть повз пару білих ведмедів.

Тим часом оригінальна версія улюбленої реклами починається з того, що маленький хлопчик біжить дзвонити в дзвін посеред снігового вечора. Це попереджає мешканців міста про колону вантажівок Coca-Cola, що в’їжджають у центр міста, а натовпи збираються, щоб помилуватися захопливим видовищем.

Яскраві вогні та музика наповнюють площу, і глядачі переймаються різдвяною атмосферою.

В один зворушливий момент батько бере свою доньку на плечі, і вони обидва посміхаються, спостерігаючи за вантажівками, що проїжджають повз, під запальну мелодію.

Заключний кадр — ностальгічний знімок Санта-Клауса, який робить ковток зі скляної пляшки Кока-коли.

Меза заявив, що компанія вважає “привілеєм” той факт, що оригінальна реклама стала “частиною життя людей”.

Топ-новини зараз:

• Росіяни шпигували під носом у британців: подробиці
• "Жахливий результат": армія РФ у гіршому становищі, ніж здається, – CNN
• У Варшаві терміново скликають "Веймарський трикутник+" щодо війни в Україні: що відбувається
• У РФ один із міністрів визнав факт мародерства російських військових на Курщині

Чому ви можете довіряти vesti-ua.net →

Читайте vesti-ua.net в Google News

Источник: www.vesti-ua.net

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь