Компанія Coca-Cola використала штучний інтелект, щоб оновити свою культову різдвяну рекламу тридцятирічної давності. Бренд надав сучасної нотки своєму культовому рекламному ролику “Свято наближається”, який транслюється на екранах з 1995 року. Про це пише Marketing Week.
Нова 16-секундна версія реклами “Holidays Are Coming”, що вийшла на телеекрани на початку цього тижня, містить ту саму культову мелодію і кадри червоних вантажівок Coca-Cola, що проїжджають зимовим містом.
Однак у той час як в оригіналі використовували справжніх акторів і двотонні вантажівки, прикрашені різдвяними вогнями, цьогорічна реклама була розроблена винятково з використанням штучного інтелекту, а це означає, що жоден із кадрів не був знятий наживо.
Компанія заявила, що новий рекламний ролик став “ефективним” способом економії часу та грошей і вже став хітом серед глядачів.
Тим часом на Youtube у нього втричі більше дизлайків, ніж лайків. А в коментарях пишуть, що реклама вийшла “бездушною”:
“Уявіть собі спробу продати дух людського свята за допомогою якогось лайняного бездушного штучного інтелекту”.
“Найрозумніше, що може зробити Pepsi просто зараз, — це запустити справжню рекламу ручної роботи і кинути тінь на Coca-Cola”.
“Дійсно жахливо. Компанія вартістю 265 мільярдів хотіла скоротити витрати за допомогою ШІ-ролика”.
“Щасливого Різдва від ШІ! Це так само зворушливо, як алюмінієва ялинка”.
“Якщо навіть Кока-кола не в змозі заплатити справжнім людям — нам кінець”.
“Це найгірша реклама Coca-Cola, яку я коли-небудь бачив у своєму житті. Я не можу повірити, що при всіх грошах Coca-Cola, вони не можуть платити реальним людям за зйомки у своїх роликах”, — написали користувачі під новим роликом.
Хав’єр Меза, директор з маркетингу Coca-Cola в ЄС, заявив, що компанія хоче адаптуватися до “сьогоденних часів” завдяки використанню більш різноманітного складу акторів і технології штучного інтелекту.
“Ми не починали з того, що говорили: “Добре, нам потрібно зробити це за допомогою ШІ”. Завдання було таким: ми хочемо перенести свята в теперішній час, а потім ми досліджували ШІ як рішення цього завдання”, — повідомив Меза.
На кадрах видно, як вантажівки проїжджають через місто, повне тріумфуючих глядачів і навіть повз пару білих ведмедів.
Тим часом оригінальна версія улюбленої реклами починається з того, що маленький хлопчик біжить дзвонити в дзвін посеред снігового вечора. Це попереджає мешканців міста про колону вантажівок Coca-Cola, що в’їжджають у центр міста, а натовпи збираються, щоб помилуватися захопливим видовищем.
Яскраві вогні та музика наповнюють площу, і глядачі переймаються різдвяною атмосферою.
В один зворушливий момент батько бере свою доньку на плечі, і вони обидва посміхаються, спостерігаючи за вантажівками, що проїжджають повз, під запальну мелодію.
Заключний кадр — ностальгічний знімок Санта-Клауса, який робить ковток зі скляної пляшки Кока-коли.
Меза заявив, що компанія вважає “привілеєм” той факт, що оригінальна реклама стала “частиною життя людей”.
Чому ви можете довіряти vesti-ua.net →
Читайте vesti-ua.net в Google News
Источник: www.vesti-ua.net