Провідні виробники продуктів харчування стурбовані наслідками імпортних тарифів і звернулися до президента США Дональда Трампа з проханням звільнити деякі імпортні продукти, як-от какао та фрукти, від додаткових зборів.
За даними Reuters, PepsiCo, Conagra, JM Smucker та інші компанії закликають Трампа скасувати мита на інгредієнти, які не можна придбати всередині країни, щоб захистити виробників.
Кава, овес, какао, спеції, тропічні фрукти та різні предмети, необхідні для створення спеціальної їжі та домашніх товарів, включені до списку імпорту, який не має вітчизняних еквівалентів у Сполучених Штатах.
«Ми переконані, що цілеспрямовані та ретельно переглянуті винятки з тарифів на ці інгредієнти та продукти є вирішальними для ефективного захисту американських виробників і сприяння ініціативам Трампа щодо пом’якшення споживчої інфляції», — йдеться в заяві.
Представник Conagra зазначив, що виробник гарячого шоколаду Swiss Miss постійно оцінює свої джерела поставок у світлі можливих змін у політиці.
Остання хвиля тарифів Трампа на імпорт з Китаю, Канади та Мексики настає в складний момент для секторів продуктів харчування та споживчих товарів США, оскільки виробники побоюються, що їм може знадобитися перекласти нові витрати на споживачів, які вже витрачають менше через зростання інфляції в останні роки. У передвиборчій кампанії Трамп обіцяв скоротити витрати на життя.
Том Мадрекі, віце-президент з кампаній і спеціальних проектів Асоціації споживчих брендів, заявив, що торгові заходи, включаючи тарифи, повинні застосовуватися «стратегічно і поступово, щоб захистити виробників». Він зазначив, що бамбукове волокно з Австралії, яке використовується в гігроскопічних підгузниках, недоступне в країні.
Такі американські фірми, як Colgate Palmolive і Edgewell, вразливі до мит. Компанія Colgate, яка виробляє зубну пасту в Мексиці, шукає способи зменшити вплив мит. За словами Джона Фочера, директора зі зв’язків з інвесторами, компанія не очікує, що зможе повністю їх компенсувати.
«Наслідки як початкових тарифів, так і відповідних мит, які будуть накладені на Мексику чи Канаду, все ще збережуться», — заявив Фоше.
Edgewell, виробник сонцезахисного крему Banana Boat, висловив бажання забезпечити ціни на сонцезахисні хімікати від китайських постачальників до того, як мита набудуть чинності. Procter & Gamble також вказала, що їй може знадобитися підвищити ціни, щоб врегулювати торговельний конфлікт, що насувається.
Чому можна довіряти vesti-ua.net →
Читайте vesti-ua.net в Google News
Источник: www.vesti-ua.net