У Росії автомобільний завод BNM, що входить до дилерської групи BN-Motors, припинив роботу менш ніж через шість місяців після початку виробництва. Завод виготовляв репліки китайських фургонів під брендом BNM Model 1, як повідомляла The Moscow Times у середу, 13 серпня.
Власник заводу Олексій Подщеколдін заявив, що підприємство стало збитковим через підвищення кредитних ставок та значне зниження ринкового попиту. Він зазначив, що з березня 2025 року випущено лише 110 фургонів – реплік моделей FAW T80 (вантажопідйомністю до 900 кг) та BAW T7 (до 1500 кг). Початковий план полягав у виробництві близько 100 автомобілів щомісяця, але не всі вони знайшли покупців.
Продажі нових легких комерційних автомобілів у Росії за перші сім місяців 2025 року знизилися на 17,8% до 46 935 одиниць. Ця тенденція до зниження зберігається вже шість місяців поспіль.
Зазвичай сегмент легких комерційних автомобілів залишається стабільнішим, ніж сектор легкових автомобілів; проте наразі він стикається зі стагнацією в галузях, що використовують ці транспортні засоби, таких як служби доставки та малі підприємства. Нестача водіїв та високі процентні ставки також впливають на прибутковість.
Місцеве новинне видання в Брянську повідомило, що навіть особистий автомобіль Подщеколдіна, зібраний на заводі, залишається непроданим — наразі його пропонують за зниженою ціною 2 мільйони рублів.
У світлі потрясінь на автомобільному ринку інші відомі російські виробники також зупиняють або скорочують свою діяльність. Лікинський автобусний завод (ЛіАЗ) перейшов на чотириденний робочий тиждень у липні через 60% падіння продажів автобусів. ГАЗ, КамАЗ та АвтоВАЗ запровадили аналогічні стратегії.
До факторів, що сприяють цій ситуації, належать криза на ринку комерційних автомобілів, високі ключові ставки та конкуренція з боку імпортних автомобілів. АвтоВАЗ очікує, що ринок легкових автомобілів у Росії може скоротитися на 25% у 2025 році до 1,1 мільйона одиниць.
Чому ви можете довіряти vesti-ua.net →
Читайте vesti-ua.net у Google News
Источник: www.vesti-ua.net