Катастрофа Air India: Суд критикує «упереджені» дії регулятора

India's Supreme Court cautioned the country's air accident investigators and the aviation regulator that oversees them over their

Авіаційна влада Індії отримала сувору критику від Верховного суду країни за припущення, що один з пілотів несе відповідальність за катастрофу Air India у червні, через помилку або навмисно.

У понеділок суд видав повідомлення Бюро з розслідування авіаційних подій та Генеральному директорату цивільної авіації, заявивши, що з їхнього боку було «безвідповідально» поширювати припущення, що помилка пілота спричинила катастрофу, в якій загинули всі, крім одного, з 242 пасажирів та членів екіпажу, а також 19 людей на землі.

Справу порушила група захисту прав авіаційної безпеки, яка вимагає незалежного розслідування, стверджуючи, що існують конфлікти інтересів навколо трьох членів комісії AAIB, яка розслідує катастрофу, оскільки вони є представниками регулятора CADG.

Фонд «Safety Matters» також стверджував, що причиною аварії стала несправність електромережі, а не пілоти.

Група звертається до суду з клопотанням про наказ владі оприлюднити стенограми бортового самописця Boeing 787 Dreamliner, голосового самописця кабіни пілотів із синхронізованими мітками часу та інформацію про електронний запис несправностей літака.

У попередньому звіті AAIB від 11 липня зазначалося, що перемикачі подачі палива на обох двигунах рейсу Air India 171 були переведені в положення “вимкнено” безпосередньо перед падінням у густонаселеному районі західного міста Ахмедабад, невдовзі після зльоту на шляху до Лондона.

Слідчі також оприлюднили аудіофрагмент з аудіореєстратора, на якому чути, як один з пілотів запитує іншого: «Чому він перекрив» подачу палива до двигунів, на що інший пілот відповідає, що він цього не робив.

Перемикачі негайно повернули у положення «рух», але літак, який досяг максимальної висоти 625 футів, не зміг вчасно відновитися.

Прашант Бхушан, радник з питань безпеки, повідомив суду, що урядовий звіт призвів до того, що всі звинуватили пілотів.

«Це були дуже досвідчені пілоти, проте в історії натякалося, що пілот мав суїцидальні наміри та перемкнув паливний вимикач».

Назвавши крапельне поширення висновків звіту «вибірковим та фрагментарним», суд зажадав від уряду відреагувати, перш ніж виносити рішення у справі.

Колегія з двох суддів назвала рішення оприлюднити припущення про те, що пілоти навмисно відключили подачу палива, «дуже невдалим і безвідповідальним».

«Якщо завтра хтось безвідповідально скаже, що пілот А чи Б був винен, то постраждає родина. Що станеться, якщо остаточний звіт про розслідування пізніше не встановить провини?» — сказали вони.

Призначаючи повне слухання на 11 жовтня, суд заявив, що повідомлення, надіслані двом відомствам, були спрямовані виключно на забезпечення неупередженого, незалежного та своєчасного розслідування катастрофи.

Sourse: www.upi.com

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь