Вони скористалися зниженням цін на барелі, від яких Індія відмовилася через підвищення торговельних тарифів з боку Вашингтона.
За даними Bloomberg, хоча Пекін є основним імпортером російської нафти, він зазвичай закуповує її на Далекому Сході. Однак у серпні обсяг транспортування сирої нафти марки Urals з портів, розташованих на Балтійському та Чорному морях, досяг майже 75 000 барелів на день.
Цей показник майже вдвічі перевищує середній показник з початку року, який становить приблизно 40 000 барелів, про що повідомляє Kpler. Натомість, поставки до Індії цього місяця зменшилися до трохи більше 400 000 барелів на день, порівняно із середнім показником 1,18 мільйона барелів.
Згідно з даними Kpler та Energy Aspects, китайські нафтопереробні заводи, ймовірно, придбали від 10 до 15 партій сирої нафти марки Urals з поставкою у жовтні та листопаді, що перевищує їхню типову купівельну спроможність.
«Я не здивуюся, якщо китайці збільшать свої листопадові закупівлі в найближчі кілька днів», – заявив Муюй Сюй, старший аналітик сирої нафти в Kpler, за умови, що ціни на Urals залишаться привабливими.
Трейдери вказують, що цей сорт нафти нещодавно котирувався з премією в 1 долар за барель порівняно з Dated Brent, без додаткових знижок через підвищений попит з боку китайських нафтопереробних компаній.
Як повідомляє Bloomberg, щонайменше два нафтові танкери Urals, кожен з яких місткістю 1 мільйон барелів, зараз розташовані біля узбережжя Китаю, і очікується, що ще кілька прибудуть найближчими тижнями. Танкери “Георгій Маслов” і “Зеніт” перебувають у стані очікування поблизу Чжоушаня, де розташована компанія Zhejiang Petroleum & Chemical Co.
Індійські нафтопереробні заводи все ще залишаються обережними, хоча, за словами трейдерів, вони оцінюють пропозиції щодо нафти Urals.
Чому ви можете довіряти vesti-ua.net →
Читайте vesti-ua.net у Google News
Источник: www.vesti-ua.net