Деякі європейські виробничі потужності з виробництва автозапчастин призупинили роботу через побоювання щодо обмежень Китаю на експорт життєво важливих мінералів, повідомляє Reuters.
Рішення уряду Китаю призупинити експорт різних рідкоземельних елементів спричинило перебої в ланцюгах поставок.
Ця ситуація вплинула на автовиробників, аерокосмічні компанії, підрядників оборонної промисловості та виробників напівпровідників.
Поточна ситуація підкреслює значну позицію Китаю в секторі критично важливих корисних копалин, які є життєво важливими для переходу до зеленої енергетики та сприймаються як стратегічний інструмент Пекіна в його торговельному конфлікті зі Сполученими Штатами.
Приблизно 90% рідкоземельних елементів у світі виробляється Китаєм, що викликає занепокоєння у західних країн. Європейський комісар з питань промислової стратегії Стефан Сежурне заявив:
«Ми повинні зменшити нашу залежність від усіх країн, особливо від тих, як Китай, від яких ми залежимо більш ніж на 100%.»
Раніше компанія Mercedes-Benz заявляла, що веде переговори зі своїми основними постачальниками щодо створення резервів рідкоземельних елементів для захисту від потенційних перебоїв у постачанні.
BMW визнала, що деякі сегменти її ланцюга поставок постраждали від дефіциту, хоча її власні виробничі потужності продовжували працювати в звичайному режимі.
Європейська асоціація постачальників автозапчастин CLEPA повідомила, що кілька виробничих ліній було зупинено через нестачу запасів.
Організація зазначила, що з сотень заявок на експортні ліцензії, поданих постачальниками автокомпонентів з початку квітня, лише близько 25% отримали схвалення наразі. Деякі заявки були відхилені з причин, які асоціація назвала «чисто процедурними».
Експерти CLEPA попереджають про можливість подальших зупинок у найближчі тижні, якщо поточна ситуація збережеться.
Чому ви можете довіряти vesti-ua.net →
Читайте vesti-ua.net у Google News
Источник: www.vesti-ua.net