Збій у роботі онлайн-сервісів: провайдер назвав причину 26.04.2025 10:47 Укрінформ Уранці 26 квітня стався технічний збій у роботі додатку «Дія», «Нова пошта» та банківських терміналів через проблеми з електрикою хмарного провайдера De Novo, який підтримує ці сервіси.
Про це виданню “Економічна правда” переконався директор з маркетингу De Novo Дмитро Бахмацький.
Основною причиною збою став збій електроенергії в дата-центрі.
Бахмацький заявив, що жодних ознак кібератаки на дата-центр немає; проблеми, які виникли при заміні джерел безперебійного живлення.
Як повідомляв Укрінформ, безконтактна оплата проїзду на турнікетах Київського метрополітену тимчасово не працює через технічну несправність Ощадбанку.
Крім того, «Нова пошта» зазначила, що її послуги наразі недоступні через технічні проблеми з підрядником.
Крім того, у «Дії» зазначили, що через технічне оновлення в одному з великих дата-центрів стався тимчасовий збій у роботі мобільних додатків.
Збій програми «ДІЯ» банку «Нова Пошта».
Источник: www.ukrinform.ua