З березня Укрзалізниця заблокувала понад 3700 підозрілих рахунків

З березня Укрзалізниця заблокувала понад 3700 підозрілих облікових записів 08.08.2025 17:44 Укрінформ Фахівці АТ «Укрзалізниця» постійно працюють над виявленням та ліквідацією діяльності перекупників. З березня їм вдалося заблокувати понад 3700 підозрілих облікових записів.

Про це під час брифінгу заявив директор з ІТ АТ «Укрзалізниця» Ернест Клименко, повідомляє кореспондент Укрінформу.

«З березня цього року нам вдалося успішно заблокувати близько 3700 облікових записів, пов’язаних із перекупниками, що значно зменшило кількість проїзних документів, що продаються таким чином. Для контексту: у 2022 році майже 40% квитків на популярний маршрут Київ – Варшава продавалися перекупниками, тоді як зараз цей показник нижче 3%», – заявив Клименко.

На деяких популярних внутрішніх залізничних маршрутах спекулянти можуть час від часу намагатися придбати 5-7% від загальної кількості доступних квитків. Однак вони часто не завершують процес прямої купівлі. Укрзалізниця впровадила різні заходи для протидії дилерам, зокрема створила систему боротьби з шахрайством, яка блокує облікові записи з незвичною активністю. В середньому щодня може блокуватися до 20 облікових записів.

«Ми відстежуємо обсяг запитів, кількість бронювань та авторизацій з різних пристроїв, включаючи нетрадиційні. Хоча трапляються деякі хибнопозитивні результати, більшість блокувань стосується реселерів», – уточнює Клименко.

Впровадження ідентифікації через «Дію» під час купівлі проїзних документів також відіграло значну роль у зменшенні кількості перекупників, особливо в секторі міжнародних перевезень.

З 1 серпня компанія розпочала тестування перевірки через «Дія.Пидпис» для кількох популярних внутрішніх залізничних маршрутів. Цей варіант наразі перебуває на стадії оцінки.

UZ заявила про плани спробувати запустити систему ідентифікації через BankID у додатку у вересні. Наразі тривають технічні угоди, а також зусилля щодо забезпечення фінансування запуску цієї послуги.

Клименко наголосив, що Укрзалізниця прагне вживати проактивних заходів проти проблеми завищених цінових пропозицій, але в деяких випадках їй важко встигати за кмітливістю певних бізнес-операторів.

«Є цілі компанії, які постійно тестують нашу ІТ-систему на наявність слабких місць. Продаючи 20-30 квитків на день з потенційним прибутком у 2000 гривень за квиток, вони можуть заробляти до мільйона прибутку на місяць», – заявив представник УЗ.

Як повідомлялося раніше, АТ «Укрзалізниця» з 1 серпня запускає тестову версію Diya.Signature для низки популярних внутрішніх залізничних маршрутів. Ці нові правила не поширюватимуться на маршрути, на яких є спеціальний резерв квитків для військовослужбовців, оскільки вони все ще зможуть бронювати та купувати квитки через спеціальні сервіси УЗ та «Армія+».

Блокування Укрзалізниці Мобільний додаток Квитки Action.Signature

Источник: www.ukrinform.ua

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь