Укрзалізниця заблокувала понад 270 облікових записів перекупників квитків

Укрзалізниця заблокувала понад 270 облікових записів перекупників квитків 13.08.2025 14:42 Укрінформ Минулого тижня Укрзалізниця заблокувала 271 обліковий запис через спроби оптової купівлі квитків, створення пов’язаних облікових записів та інші порушення правил використання додатків.

Про це компанія повідомила у Facebook, як повідомляє Укрінформ.

«Протягом останнього тижня, з 4 по 10 серпня, система моніторингу Укрзалізниці виявила та заблокувала 271 обліковий запис, визнаний підозрілим. Загалом, з березня, ми заблокували 3806 облікових записів користувачів, які займалися сумнівною діяльністю», – зазначили в УЗ.

У компанії уточнили, що застосунок UZ був розроблений для індивідуальної купівлі квитків, проте недобросовісні користувачі намагаються обійти технічні обмеження та використовувати його для альтернативних цілей.

Зокрема, причинами блокування можуть бути: створення численних пов’язаних облікових записів, бронювання квитків без здійснення платежів, масове придбання квитків під різними іменами тощо.

Подібно до фінансових установ, Укрзалізниця посилила перевірку клієнтів та запровадила систему моніторингу аномальної поведінки у своїх онлайн-сервісах.

«Зокрема, ми оцінюємо не лише загальну кількість придбаних квитків, наявність різних прізвищ на квитках, але й дії, вжиті в системі для «утримання» квитків (чим часто зловживають спекулянти квитками). Це важливо для того, щоб законні пасажири могли забезпечити собі бажані квитки навіть у пікові сезони», – пояснили в УЗ.

Окрім кількості квитків, куплених на різні імена, іншими підставами для блокування облікового запису можуть бути: надмірна кількість бронювань та пошукових запитів для певного напрямку або нестабільні запити, а також кількість облікових записів, підключених до однієї банківської картки тощо.

Компанія також поділилась кількома випадками подібного шахрайства. Наприклад, один користувач створив вісім облікових записів, з яких купував квитки під різними іменами, а згодом видалив профілі, щоб обійти систему.

В іншому інциденті було створено 18 пов'язаних облікових записів, усіма якими одночасно керувала одна особа, яка купувала квитки гуртом, або ж інший обліковий запис намагався забронювати місця на 15 хвилин 134 рази, так і не здійснивши оплату.

Користувач, який придбав понад 200 квитків через додаток, спробував захистити свої дії, стверджуючи, що організовує поїздки для дитячих груп та допомагає регіональним адміністраціям. Компанія звернулася до відповідних органів влади, щоб підтвердити ці твердження, які виявилися неправдивими.

«Укрзалізниця» повторила, що співпрацює з агентами з продажу квитків, щоб блокувати шкідливе програмне забезпечення, яке намагається отримати доступ до системи моніторингу квитків компанії через сторонні сервіси. Якщо ці сервіси не зможуть усунути вразливості, «Укрзалізниця» деактивує їх.

У компанії нагадали, що існує спеціалізована служба для організації групових перевезень, зокрема для дітей. Усі запити обробляються в порядку надходження; проте через обмежену доступність рухомого складу УЗ не завжди може задовольнити кожен запит.

Якщо користувача було помилково заблоковано, компанія рекомендує йому звернутися на офіційну електронну адресу [email protected] для перевірки та можливого розблокування облікового запису.

Як повідомляє Укрінформ, попит на квитки на поїзди продовжує перевищувати наявність місць, сягаючи восьми разів на деяких найпопулярніших маршрутах.

Ви можете придбати фотографії Укрінформу тут.

Транспорт Укрзалізниці Мобільний додаток Квитки

Источник: www.ukrinform.ua

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь