Укрзалізниця змінила порядок продажу квитків через збій ІТ-системи 23.03.2025 11:31 Укрінформ Укрзалізниця оперативно налагодила свою роботу, щоб під час відновлення онлайн-послуг кожен міг продовжувати подорожувати та користуватися пропозиціями компанії.
Як передає Укрінформ, про це АТ “Укрзалізниця” повідомила в Telegram.
«Поки триває процес відновлення онлайн-сервісів, ми тимчасово дозволяємо продаж квитків у касах вокзалів на всі міжнародні відправлення, заплановані на 23 та 24 березня», – йдеться у повідомленні.
Квитки будуть доступні в усіх міжнародних квиткових касах з 10:00 до повного відновлення роботи систем.
Вони також укріпили квиткові каси та дали можливість провідникам оформляти проїзні документи на борту в екстрених ситуаціях.
Якщо квитка, який ви придбали раніше, не видно в додатку, Укрзалізниця рекомендує перевірити свою електронну пошту, де має бути PDF-дублікат.
Крім того, в Укрзалізниці зазначили, що через технічну проблему в онлайн-системі можливість придбання квитків через сервіс «Армія+» наразі призупинена.
Таким чином, військовослужбовці Збройних Сил України, які потребують термінової поїздки та не мають можливості придбати квитки онлайн, можуть отримати квитки в будь-яких касах вокзалів по всій країні, особливо в касах пріоритетного призначення для військовослужбовців, або безпосередньо на борту за допомогою провідника (усім надано необхідні інструктажі).
Роботи з відновлення послуг тривають.
Як повідомляв Укрінформ, онлайн-сервіси не працюють через технічний збій в ІТ-системі Укрзалізниці.
Фото: УЗ
Квитки на аварію поїзда Укрзалізниці
Источник: www.ukrinform.ua