У МЗС розповіли про спілкування зі скептично налаштованою аудиторією

У МЗС обговорили тему взаємодії зі скептично налаштованою аудиторією 24.04.2025 17:01 Укрінформ Глобальний інформаційний ландшафт наразі демонструє підвищений скептицизм щодо України, що вимагає використання прямолінійної мови та нехитрих аргументів у відповідності до комунікаційної стратегії KISS (Keep It Simple, Stupid) для ефективного донесення життєво важливих повідомлень до українців.

Про це під час «Kyiv StratCom Forum 2025: інформаційна стійкість України в контексті глобальних змін» заявив речник МЗС Георгій Тихий, повідомляє кореспондент Укрінформу.

Тихий зауважив, що інформаційне середовище еволюціонувало від того, що було у 2022, 2023 і навіть 2024 роках – тепер воно більш скептичне та заплутане щодо України. «Однак ми повинні розширити наш охоплення в цій сфері, а не просто спілкуватися з нашими прихильниками, які ретвітять, лайкають і підтримують нас», – підкреслив речник МЗС.

«Як нам вийти за межі цієї бульбашки та спілкуватися зі скептиками? Тут полягає роль дипломатії. Наші публічні комунікації мають зосереджуватися на даних, представляючи аргументи, які можуть переконати скептиків. Це втілює стратегію KISS (Keep It Simple, Stupid), яка виступає за відверту мову та нескладні аргументи», — зазначив Тихий.

Крім того, він зазначив, що коли ми надмірно заглиблюємося в спеціальну термінологію, ми повинні визнати, що наші супротивники формулюють великі наративи – широкі, спрощені пояснення світу, такі як «Україна у стані війни, тому що вона прагнула приєднатися до НАТО».

«Це оманливий наратив, але він викликає сильний резонанс у певної аудиторії. Тому ми не повинні випускати з поля зору важливість довгострокової гри та створення комплексного наративу про Україну – заснованого на фактах, правдивого, але простого та зрозумілого для скептично налаштованої аудиторії», – підкреслив речник МЗС.

Комунікаційна стратегія KISS (Keep It Simple, Stupid) — це концепція, яка виступає за максимальну простоту подання інформації. Цей підхід часто використовується в маркетингу, дизайні, ділових комунікаціях і навіть у технічній документації. Його суть полягає в тому, щоб повідомлення було максимально простим без втрати сенсу. Цей принцип допомагає швидко, чітко та ефективно донести основне повідомлення до аудиторії, тим самим зводячи до мінімуму можливість непорозумінь.

Інформаційна безпека Міністерства закордонних справ Кризові комунікації

Источник: www.ukrinform.ua

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь