У Києві презентували освітню платформу для допомоги школярам «ПОВІР» 01.05.2024 15:14 Укрінформ У Києві презентували платформу для допомоги школярам у подоланні освітніх прогалин та втрат "ПОВІР". Пілотний проєкт триватиме до кінця 2024 року, до нього долучаться 2 тисячі учнів та учениць.
Про це на презентації проєкту розповів народний депутат, заступник голови комітету ВР з питань освіти, науки та інновацій Сергій Колебошин, повідомляє кореспондент Укрінформу.
"Це онлайн-платформа, цифрове рішення для підтримки учнівства, яке зіткнулося з викликами у навчанні і втрачає мотивацію на освітньому шляху. Її назва акронім – Подолання освітніх втрат і розривів (ПОВІР). Родина, школа, ми сподіваємося, що у дитини є ці два місця, де вона може отримати допомогу. ПОВІР – це третій, безпечний простір для допомоги і розвитку. Наша магістральна ідея в тому, що всі діти можуть подолати освітні втрати. А ми супроводжуємо її, щоб вона була успішною як у навчанні, так і в цілому в житті", – сказав Колебошин.
Як підкреслив нардеп, освітні втрати і розриви обумовлені низкою чинників, серед яких – як два роки пандемії, так і повномасштабна війна, що принесли вимушені перерви в навчанні, неможливість навчатися через руйнацію шкіл, повітряні тривоги, міграцію населення та багато іншого. Все це торкнулося кожної дитини шкільного віку, яких, за даними Держстату, як зазначив Колебошин, в Україні понад 4 млн.
За його словами, наразі розпочинається пілотний проєкт, який охопить 2 тисячі учнів та учениць 7, 9 та 11 класів, він триватиме до кінця 2024 року. Платформа є безкоштовною для дітей і їхніх родин, доступна на національному рівні. Сайт проєкту має українську і англійську версії.
На етапі пілотування школярі можуть підтягнути три шкільні дисципліни: математику, українську мову та англійську.
На платформі передбачені: безкоштовна тренерська підтримка, навчальні матеріали та розвиток життєвих навичок; шість коротких зустрічей по 30 хв (спринтів) з математики, української та англійської мов, які допоможуть розібратися з труднощами з цих предметів; трекінг прогресу та власний освітній марафон. Після навчання учасник проєкту отримає сертифікат міжнародного зразка з переліком досягнень та подальших рекомендацій.
Передбачається, що учасники проєкту, окрім навчання, зможуть підсилити навички стресостійкості, комунікації та роботи в команді, розвивати креативне та критичне мислення, чому сприятимуть СЕН-педагоги (СЕН – соціально-емоційні навички). Як зазначив Колебошин, процес навчання на платформі гейміфікований, учні зможуть "заробляти" так звану віртуальну валюту – віркоїни, які можна обміняти або на подарунки, або конвертувати в гривні і задонатити на ЗСУ чи допомогу постраждалим від війни.
Як зазначив народний депутат, участь в пілотному проєкті "ПОВІР" зможуть взяти учні із вразливих груп, зокрема, ті, у кого хтось із рідних загинув через війну, діти з родин ВПО, захисників і захисниць України, учні й учениці, які перебувають на деокупованих територіях або таких, де велися чи ведуться бойові дії, діти, які через війну виїхали з України та інші.
На думку засновників проєкту, така вибірка дасть змогу оцінити результативність проєкту та, за потреби, скорегувати платформу для роботи в загальнонаціональному масштабі, для всіх класів і за всіма предметами.
Проєкт "ПОВІР" реалізовується Українським інститутом розвитку освіти, ГО "ЕдКемп Україна", ГО "Смарт освіта" у співпраці з Організацією економічного співробітництва та розвитку та на замовлення держави, а саме Комітету з питань науки, освіти та інновацій, Консультативної ради з питань сприяння розвитку системи загальної середньої освіти при Президентові України, Міністерства освіти і науки України, платформи "Всеукраїнська школа онлайн". Підтримка надається Міжнародним фондом "Відродження", фондом ООН "EDUCATION CANNOT WAIT", Агентством США з міжнародного розвитку, міжнародною організацією "PACT".
Освіта Школа
Источник: www.ukrinform.ua