Реєстр прозорості: у НАЗК назвали найпопулярніші сфери лобіювання 08.10.2025 14:48 Укрінформ За інформацією на 30 вересня, в Реєстрі прозорості зареєструвалося 73 суб’єкти лобіювання: 39 юридичних осіб і 34 фізичні особи.
Про це поінформувала пресслужба НАЗК, повідомляє Укрінформ.
"За даними на 30 вересня 2025 року, в Реєстрі (прозорості – ред.) було зареєстровано 73 суб’єкти лобіювання, серед яких 39 – юридичні особи (від імені яких можуть здійснювати лобіювання 113 осіб) та 34 – фізичні особи. Одна особа припинила статус лобіста. Таким чином, загалом 147 лобістів мають можливість впливати на прийняття рішень в державі", — зазначено у повідомленні.
Наголошується, що серед юридичних осіб у Реєстрі значаться товариства з обмеженою відповідальністю (16), асоціації (8), акціонерні товариства (5), адвокатські об’єднання (3), спілки об’єднань громадян (3), громадські спілки (2) та інші організаційно-правові форми (2).
У НАЗК додали, що найбільш затребувані напрями лобіювання: економічний розвиток, регуляторна політика та власність, правова, фінансова, банківська, податкова та митна політика (54 суб’єкти лобіювання), правоохоронна діяльність (53), інновації та цифрові трансформації (49), транспорт, зв’язок та інфраструктура (47), екологічна, аграрна та земельна політика (45). Найменша кількість суб’єктів – 26 – віддали перевагу сфері «Молодь та спорт».
Як інформував Укрінформ, 1 вересня в Україні набув чинності Закон «Про лобіювання», тоді ж розпочав роботу Реєстр прозорості.
Фото ілюстративне НАЗК
НАЗК Реєстр Лобіювання