Військові частини тепер через DOT-Chain можуть повідомляти про постачання неякісних продуктів 29.11.2024 15:07 Укрінформ Державний оператор тилу Міністерства оборони спрощує для військових частин роботу з рекламаціями. Відтепер через ІТ-систему DOT-Chain доступна можливість подання претензій щодо якості продуктів.
Як передає Укрінформ, про це повідомляє пресслужба Міноборони.
«Раніше процедура відбувалася виключно у паперовій формі, що вимагало багато часу та зусиль від військових частин і ДОТ. Тепер DOT-Chain автоматично підтягує інформацію із замовлення, тож військовій частині потрібно лише додати дані про неякісний товар. Система формує електронний документ, скорочуючи час роботи над рекламаціями у 2–3 рази», – наголосив заступник міністра оборони Дмитро Кліменков.
Зазначається, що новий функціонал робить процес значно прозорішим. Адже завдяки структуруванню інформації та швидкому аналізу система допомагає виявляти зловживання з боку недобросовісних постачальників, що значно підвищує загальну ефективність роботи.
У пресслужбі відзначили, що ДОТ продовжує працювати над подальшим розширенням функціоналу і вже наступного року у системі з’явиться можливість подавати в електронному вигляді рекламації щодо повноти та термінів постачання.
Як повідомляв Укрінформ, 11 вересня Державний оператор тилу презентував DOT-Chain – інноваційну ІТ-систему для управління забезпеченням ЗСУ, яка в чотири рази прискорить процес оплати постачальникам за продукти харчування для війська.
Армія Міноборони Продукти Державний оператор тилу
Источник: www.ukrinform.ua