Міністерство закордонних справ запровадило автоматизований процес подання нотаріальних послуг у всіх українських дипломатичних представництвах 20.08.2025 11:00 Укрінформ Станом на 20 серпня у кожному посольстві та консульстві України за кордоном запроваджено автоматизований процес подання документів, необхідних для вчинення нотаріальних дій.
Таку інформацію повідомило Міністерство закордонних справ, повідомляє Укрінформ.
«З 1 липня ми поступово впроваджуємо цю систему, і наразі українці за кордоном можуть подавати свою інформацію та документи в електронному вигляді через електронний обліковий запис заявника в інформаційно-комунікаційній системі Міністерства закордонних справ, відомій як «e-Consul», до всіх 120 іноземних дипломатичних установ, які надають консульські послуги», – заявили у МЗС.
Зокрема, громадяни можуть подати онлайн-запит на вчинення нотаріальної дії у зручний для них час, отримати шаблон необхідної довіреності або нотаріальної заяви разом з усіма необхідними документами.
Міністерство закордонних справ також зазначило, що тепер усі процеси подання та обробки документів можуть здійснюватися без необхідності початкового особистого візиту до дипломатичної місії; короткий візит після онлайн-подання потрібен лише для отримання заповненого документа.
Як раніше повідомляв Укрінформ, з 1 липня Міністерство закордонних справ почало пропонувати автоматизовані нотаріальні послуги у 40 дипломатичних установах України.
Нотаріус посольства Міністерства закордонних справ
Источник: www.ukrinform.ua