МЕТРО Україна запускає ініціативу з підтримки HoReCa у створенні інклюзивного простору

МЕТРО Україна розпочинає новий етап масштабного соціального проєкту «Люди з можливостями».

Мета компанії — допомогти підприємствам HoReCa у створенні інклюзивного середовища як для клієнтів, так і для співробітників.

Цей новий етап під назвою «Простір з можливостями» реалізується у співпраці з громадською організацією «Доступно.UA». Разом зі своїми партнерами компанія створила електронний посібник під назвою «Як облаштувати доступний простір у закладах гостинності», який містить стислі та чіткі рекомендації на основі Державних будівельних норм (ДБН), а також приклади облаштування входів, вестибюлів, кухонь, туалетів, паркувальних зон та робочих місць.

Більше того, для переходу від теорії до практичного застосування, METRO Ukraine спільно з експертами Dostupno.UA запускає пілотну програму аудитів доступності у закладах HoReCa.

Компанія надає 10 закладам по всій Україні можливість пройти безкоштовний аудит. Учасників буде обрано випадковим чином з тих, хто заповнить форму. Заклади матимуть можливість оцінити свій простір, отримати практичні поради та вжити заходів для сприяння інклюзивній атмосфері.

«Майбутнє сектору гостинності полягає в доступності. Інклюзивність — це не додаткові витрати для бізнесу, а необхідність у нашому сучасному середовищі, щоб залишатися конкурентоспроможним, надавати якісні послуги та підвищувати довіру гостей. «МЕТРО Україна» прагне зробити безбар’єрне розміщення стандартом для HoReCa в Україні та готова підтримувати бізнес на цьому шляху», — заявляє Олена Вдовиченко, генеральний директор «МЕТРО Україна».

Заявки на участь у програмі прийматимуться до 30 вересня 2025 року за посиланням.

На початковому етапі проєкту «Люди з можливостями» METRO Україна виділила 31 мільйон гривень Центру «Суперлюди» для протезування та реабілітації українців, які втратили кінцівки через війну. Співпраця з Superhumans є частиною соціальної місії METRO Україна щодо сприяння новому погляду, вільному від стереотипів та упереджень.

У METRO Україна ми віримо, що коли простори стають доступними, суспільство стає сильнішим, де рівні можливості – це не просто гасло, а реальність. Адже кожен українець із протезом, кожен інклюзивний ресторан чи готель – це крок до нації, де немає «чужих» та «своїх», а є спільний дім без бар’єрів.

Про METRO Україна:

Більше інформації: www.metro.ua

Реклама, відповідно до пункту 3 статті 9 Закону України № 270/96-ВР від 03.07.1996 та Закону України № 2849-IX від 31.03.2023.

Соціальний проект

Источник: www.ukrinform.ua

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь