Як повернути гроші, витрачені на лікування в стаціонарі – роз’яснення МОЗ

Як повернути гроші, витрачені на лікування в стаціонарі – роз’яснення МОЗ 25.07.2024 14:39 Укрінформ Пацієнт може отримати відшкодування коштів, витрачених під час лікування у стаціонарі в закладах, які уклали договір із Національною службою здоров'я України.

Про це йдеться у розʼясненні Міністерства охорони здоровʼя, передає Укрінформ.

"Якщо лікування покривається Програмою медичних гарантій і пацієнт перебував у стаціонарі лікарні, яка має договір із НСЗУ за відповідним пакетом, у таких закладах лікування за пацієнта оплачує НСЗУ. Якщо з пацієнта взяли кошти за послуги, які вже сплатила НСЗУ, він може повернути ці гроші", – йдеться у повідомленні.

Як зазначили у МОЗ, за кожним пакетом Програми медичних гарантій передбачений перелік послуг, які надавач зобов’язаний надати пацієнтам безоплатно. Це можуть бути як пакети стаціонарної допомоги, так і інші, наприклад, лікування онкології, допомога при інсульті чи інфаркті тощо.

Заклад зобов'язаний забезпечити пацієнта ліками з Національного переліку основних лікарських засобів, а також тими, які постачаються централізовано через закупівлі Медичні закупівлі України. Переглянути ліки з Нацпереліку можна за посиланням: https://cutt.ly/7wXyKzlK.

"Якщо під час стаціонарного лікування доводиться за власний кошт купувати ліки, зверніться за роз'ясненням до керівника медичного закладу. Якщо питання не вдається вирішити, залиште скаргу, зателефонувавши до контакт-центру НСЗУ за номером 16-77 або надішліть лист на електронну пошту: [email protected]. Також скаргу можна надіслати листом на пошту за адресою: проспект Степана Бандери, 19, м. Київ, 04073", – поінформували в МОЗ.

Детальніше про подання скарги можна дізнатися за посиланням https://cutt.ly/zwkEAEpk.

В МОЗ радять додати до листів якомога більше підтверджень неправомірного вимагання коштів за лікування або ліки – чеки, аудіо- чи відеозаписи. Також необхідно вказати назву закладу та імена медпрацівників, які вимагали кошти.

НСЗУ звернеться до закладу з вимогою повернути кошти. Якщо головний лікар не поновлює права пацієнта або не повертає кошти, НСЗУ направляє листи до правоохоронних органів.

В МОЗ закликали пацієнтів подавати при скаргах тільки достовірну інформацію.

Як повідомляв Укрінформ, у 2024 році Програма медичних гарантій включає 44 пакети медичних послуг. На її реалізацію заплановано 158,7 млрд грн.

МОЗ Лікарня Гроші Нацслужба здоров’я

Источник: www.ukrinform.ua

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь