De Novo оголошує про відновлення послуг після ранкового відключення

De Novo оголосила про відновлення роботи своїх сервісів після ранкового збою 26.04.2025 13:20 Укрінформ De Novo відновила роботу більшості своїх сервісів після того, як сьогодні вранці виникла технічна проблема.

Про це у Facebook повідомив генеральний директор De Novo Максим Агєєв, повідомляє Укрінформ.

«Станом на 11:10 ми відновили роботу всіх користувачів публічної хмари. Відновлено всі системи, що належать клієнтам, які розміщують свою ІТ-інфраструктуру в нашому ЦОД», — підкреслив Агєєв.

Він пояснив, що інцидент стався сьогодні вранці під час планового ремонту, коли виникла проблема в одній із систем автоматичного перемикання живлення. Збій тривав з 8:03 до 8:17, після чого почалися роботи з відновлення.

Агєєв запевнив, що питання було повністю вирішено протягом трьох годин. Основні клієнти, зокрема банки, завершують відновлення роботи своїх послуг протягом наступних двох годин.

У компанії також підкреслили, що ознак кібератаки або зовнішнього втручання виявлено не було, пояснивши причиною інциденту технічний збій.

Як повідомляв Укрінформ, 26 квітня безконтактну оплату проїзду на турнікетах Київського метрополітену тимчасово призупинили через технічну проблему в Ощадбанку.

Крім того, «Нова пошта» повідомила, що її сервіси тимчасово не працюють через технічні проблеми з підрядником. Пізніше компанія повідомила, що її послуги вже відновлені.

Фірма зазначила, що тимчасовий збій у роботі мобільних додатків був викликаний технічними оновленнями в одному з її основних дата-центрів.

Як уточнив CMO De Novo Дмитро Бахмацький, технічний збій у роботі додатку «Дія», «Нова пошта» та банківських терміналів вранці 26 квітня стався через проблеми з живленням у хмарного провайдера De Novo, на якому розміщені ці сервіси.

Фото: De Novo

Технологічний збій

Источник: www.ukrinform.ua

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь