Бренд «Україна» має вийти за межі свого традиційного позиціонування – Юсов

Бренд «Україна» має вийти за межі свого традиційного позиціонування – Юсов 19.09.2025 16:38 Укрінформ Бренд «Україна» має вийти за межі свого традиційного позиціонування та позбутися ярлика «об’єкта російської політики». Цього вимагають сьогоднішні обставини.

Таку думку висловив представник Головного управління розвідки Міністерства оборони Андрій Юсов на міжнародній конференції Brand Ukraine 2025, повідомляє Укрінформ.

Юсов наголосив, що Україна здобула власну суб'єктність завдяки героїзму та стійкості. Від її позиціонування, розуміння та сприйняття у світі залежить політика урядів та корпорацій, емоції та дії громадян інших країн.

«Сприйняття України безпосередньо впливає на швидкість та ефективність прийняття доленосних для нас рішень – щодо постачання необхідної зброї та боєприпасів, міжнародної фінансової та гуманітарної допомоги, готовності бізнесу інвестувати в нашу країну. Зрештою, це також впливає на емпатію та ставлення до України та українців, українських біженців та готовність допомагати їм», – зазначив представник ГУР.

Він наголосив, що формування та закріплення стабільного становища України у світі є надзвичайно важливим елементом комплексу національної безпеки.

Для українців відповідь на питання «За що бореться Україна?», – заявив Юсов, – абсолютно очевидна. Однак для багатьох країн світу цю істину потрібно пояснювати через зрозумілі наративи, приклади з їхньої історії та культури.

Одним з головних аргументів на користь інших країн, культур і народів, на думку представника GUR, є фактор ціннісної орієнтації. Наприклад, свобода, гідність і справедливість – це універсальні людські цінності, спільні для людей із Заходу чи Сходу, Півночі чи глобального Півдня.

«Донесення цих очевидних істин до більшості країн і народів не лише посилить сприйняття України, а й, очевидно, розширить коло наших партнерів і симпатиків», – переконаний Юсов.

Як повідомлялося, Міжнародна конференція «Brand Ukraine» – це щорічний захід для тих, хто створює імідж України у світі. Конференція об’єднує провідних українських та міжнародних експертів зі стратегічних комунікацій, національного брендингу та національної безпеки, а також урядовців, дипломатів та представників бізнесу з усього світу.

Тема цьогорічного заходу — «Бренд країни як щит: цінності на сторожі національної безпеки». Метою було продемонструвати, як стратегічне позиціонування держави через цінності стає інструментом зміцнення безпеки та впливає на міжнародне сприйняття.

Фото: armyinform.com.ua

Бренд Intelligence Ukraine Андрій Юсов

Источник: www.ukrinform.ua

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь