Вражаючі 96% українців висловлюють задоволення якістю фіксованого інтернету, тоді як 91% вважають те саме щодо мобільного інтернету.
Ця інформація надходить з першого загальнонаціонального соціологічного опитування, присвяченого якості мобільного зв'язку та доступності Інтернету, про яке повідомили Міністерство цифрової трансформації та Укрінформ.
Опитування було проведено Українським центром дослідження громадської думки «Соціоінформ» за підтримки ПРООН в Україні та на замовлення Міністерства цифрової політики.
У вступі до дослідження підкреслюється, що воно надає уявлення про те, як українці використовують мобільний зв'язок та домашній інтернет, рівень їхньої задоволеності якістю послуг та перешкоди, з якими вони стикаються під час доступу до мобільного зв'язку та інтернету, особливо серед вразливих груп та сільських жителів.
Результати дослідження показують, що 96% учасників задоволені якістю фіксованого інтернету в Україні, 91% задоволені якістю мобільного інтернету, а 89% задоволені послугами мобільного зв'язку. Приблизно половина українців повідомила про відсутність проблем зі зв'язком під час відключень електроенергії.
За шкалою від одного до п'яти українці оцінили якість мобільного зв'язку як «хорошу», із середнім балом 3,6.
Значна більшість респондентів (78%) користуються стаціонарним інтернетом вдома, тоді як 67% надають перевагу мобільному інтернету для робочих цілей. Примітно, що особи віком 60 років і старше дещо більше схильні використовувати мобільний інтернет вдома (61%), порівняно з 48-49% молодших демографічних груп.
Загалом, 97% опитаних повідомили про використання мобільного інтернету. Зокрема, 77% користуються ним щодня, 17% принаймні раз на тиждень і на 2% рідше.
Міністерство цифрових справ заявило, що після аналізу даних та виявлення проблем будуть визначені пріоритети для спільних зусиль з ринком.
«Акцент робиться на забезпеченні стабільного зв’язку в селах, вздовж доріг та в районах, що постраждали від війни», – зазначили у міністерстві.
Як повідомлялося раніше, у 2024 році кожен другий українець користувався послугами електронного уряду, переважно через додаток або портал «Дія».
Інтернет-опитування Міністерства цифрових справ
Источник: www.ukrinform.ua