Хто ж такі монстри Лабубу, які захоплюють і дітей, і дорослих?

У сфері іграшок та модних аксесуарів з'явився новий тренд, який зачаровує як дітей, так і дорослих. Лабубу – пухнасті істоти з жанру «потворні милашки», що характеризуються широкими посмішками, загостреними вухами та зубами, стали справжнім явищем у поп-культурі, як повідомляє Ukr.Media.

Чудова розповідь про цих чарівних персонажів розпочалася у 2015 році, коли гонконгський ілюстратор Касінг Лунг запустив серію «Монстри». Художник, який провів свою юність у Нідерландах, перш ніж переїхати до Бельгії, щоб працювати ілюстратором дитячих книг, черпав натхнення зі скандинавської міфології та європейського фольклору. Він уявляв лабубу як маленьких, грайливих лісових духів, приблизно розміром з кошеня, які насолоджуються бешкетуванням.

Справжній сплеск популярності Labubu відбувся у 2019 році, коли Kasing Lung уклала партнерство з Pop Mart, відомим виробником іграшок, відомим своєю співпрацею з різними популярними брендами. Інноваційна стратегія продажів «коробок-сюрпризів», коли покупці не знають, яку іграшку вони отримають, стала маркетинговою тактикою, яка спровокувала сплеск попиту. Такий підхід заохочував колекціонування, оскільки покупці прагнули поповнити колекцію або знайти рідкісні предмети.

Міжнародна слава Лабубу різко зросла після того, як південнокорейська реперка Ліса з BlackPink продемонструвала свою колекцію цих істот у відео. Після цього іграшки стали дуже популярними серед мільйонів шанувальників у всьому світі.

Наразі всесвіт Labubu вражає різноманітністю. Окрім самих іграшок, доступна безліч супутніх товарів: чохли для телефонів, кулони, брелоки, кружки та багато іншого. Також присутні тематичні колекції, натхненні різними емоціями (кохання, радість, надія), та колаборації з іншими персонажами та брендами.

Сфера високої моди також не залишилася поза увагою цього тренду. У січні 2024 року під час Тижня моди в Мілані китайський бренд Pronounce представив колекцію за участю Лабубу, яка міцно утвердила цих персонажів як модну сенсацію. Після цієї події не лише популярні блогери, а й усі, хто цікавиться модними тенденціями, почали шукати цих іграшок.

Підвіски із зображенням лабубу, випущені у 2023 році, здобули особливу популярність. Їх можна побачити на сумках, рюкзаках чи джинсах любителів моди по всьому світу — від азійських міст до європейських столиць.

Феномен Лабубу ілюструє, як персонаж, задуманий одним ілюстратором, може перетворитися на світовий культурний тренд, що з'єднує покоління та стирає межі між дитячими іграшками та модними аксесуарами. Схоже, що ці чарівні монстри залишаться з нами в найближчому майбутньому, продовжуючи підкорювати нові серця своїми широкими посмішками та неповторною чарівністю.

Джерело: ukr.media

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь