FROLOV спільно з Театром Франка та Sense Bank випустили лімітовану серію футболок. 31.03.2025 16:49 Укрінформ Усі кошти від цього проекту партнери спрямують на підтримку благодійної ініціативи «Навчай перемагати», спрямованої на допомогу Сухопутним військам Збройних Сил України.
Бренд FROLOV спільно з Національним академічним драматичним театром імені Івана Франка та Sense Bank представили ексклюзивну колекцію до 105-річчя театру. Усі кошти, отримані від продажу цієї збірки, будуть спрямовані на підтримку ініціативи Сухопутних військ Збройних Сил України «Навчи перемагати».
Про це Укрінформу повідомили в прес-службі Sense Bank.
Повідомлялося, що спеціальний збір запровадили 27 березня, приуроченого до Міжнародного дня театру. У лімітованій колекції представлені дизайнерські футболки, прикрашені плакатами зі знакових постановок Театру Франка за минулі роки, зокрема: «Коріолан» у постановці Дмитра Богомазова, «Калігула» Івана Уривського та «Король Лір» у постановці Сергія Данченка 1997 року.
«Театр Франка втілює живий наратив, який відображає українську ідентичність, стійкість і мистецьку творчість. Кожен плакат представляє окрему епоху, зберігаючи спогади про незабутні вистави та неабиякі театральні таланти. Ми раді, що, об’єднавши мистецтво та моду, ми знову можемо підкреслити важливість культурної спадщини, водночас підтримуючи тих, хто зараз захищає Україну. майбутнього», – зазначив генеральний директор Театру Франка Євген Нищук.
У прес-службі також зазначили, що до колекції також увійшли футболки з ексклюзивними ретро-постерами 1962 та 1993 років, які збереглися в архіві Театру імені Франка та вперше за багато років будуть представлені публічно.
«Ми неймовірно пишаємося тим, що є частиною славетної історії Театру Франка. До його 105-річчя ми обрали п’ять плакатів із різних періодів його історії та розробили футболки, які зображують їх у фірмовому стилі нашого бренду – з подвійними блискавками на плечах. Це ще один реверанс до театрального світу: коли наноситься макіяж, важливо не пошкодити його носінням. така продукція», – зазначив Іван Фролов, засновник бренду FROLOV.
У Sense Bank підкреслили, що ексклюзивну футболку можна отримати за рахунок пожертви. Усі кошти від цієї ініціативи партнери спрямують на підтримку благодійного проекту «Навчай перемагати» у співпраці з Sense Bank та фондом «Повернись живим», спрямованого на допомогу Сухопутним військам Збройних Сил України.
«Театр Франка є культурним осередком в Україні, де класичні вистави переосмислюються з новими інтерпретаціями та значеннями, простором, де народжуються прогресивні, актуальні та об’єднуючі концепції. Ми раді, що наша спільна робота з партнерами сприятиме підтримці українських захисників», – прокоментувала Олена Зубченко, заступник голови правління Sense Bank.
Лімітована колекція від FROLOV, Театру Франка та Sense Bank вже доступна на сайті. Невдовзі колекція буде доступна також у кутку FROLOV ЦУМу.
Реклама, відповідно до пункту 3 статті 9 Закону України від 03.07.1996 № 270/96-ВР та Закону України від 31.03.2023 № 2849-IX.
Источник: www.ukrinform.ua