«Звідки такі низькі ціни?»: неприємна різниця між дисконтними центрами та магазинами

Дивно, скільки людей невинно припускають, що це просто торгові точки, які пропонують фантастичні знижки та розпродажі. Коли сезон закінчується або певні товари залишаються непроданими, їх привозять сюди за такими зниженими цінами. Такі переконання дуже вигідні власникам цих закладів, передає Ukr.Media .

Отже, як це все функціонує насправді?

Що сприяє знижкам?

Ви можете бути здивовані фактичною структурою ціноутворення. Виробнича собівартість фірмового спортивного одягу становить лише одну п’яту (20-25%) від роздрібної ціни, яку ви бачите в магазинах.

Крім того, співробітники магазину користуються персональною знижкою до 40% на товари будь-якого бренду (саме з ким ви можете подружитися).

Ось розбивка витрат на кросівки Adidas за ціною 100 доларів США:

  • $21 — Собівартість продукції;
  • $5 — Доставка, страхування, митниця;
  • $8 — маркетингові витрати;
  • $13 — Додаткові витрати та накладні витрати;
  • $1 — Корпоративний податок;
  • $2 — Чистий прибуток;
  • $50 — Роздрібна націнка;

Як показано, кожен спортивний продукт має значну маржу для знижок і акцій, але в дисконтних центрах стратегія набагато складніша, ніж просто пряме зниження ціни.

Основна «характеристика» дисконтних центрів

Багато людей щиро вірять, що дисконтні магазини просто розпродають непродані товари в збиток, просто щоб очистити запаси.

На жаль, це не так — дискаунтери не працюють у збиток і не «на межі». Вони досить прибуткові. Модель роботи цих магазинів не відрізняється від стандартної роздрібної торгівлі, зберігаючи націнку близько 50%.

«Секрет» знижок полягає в тому, що більшість товарів купується спеціально для цих торгових точок. Вони підпадають під так звані товари «категорії B». Ці товари навіть не демонструють у фірмових магазинах, а направляють прямо в дисконтні центри.

Так, бренди однакові, але ця продукція виробляється за мінімальною можливою вартістю.

Категорія “В”

Яскравий приклад – найвідоміша мережа магазинів. Люди роками сперечалися про те, чи продає ця мережа багато відомих брендів (adidas, nike, puma тощо) чи ні.

Реальність така, що такий великий гравець не ризикне продавати підроблені товари. Всі ці предмети оригінальні, але належать до так званої категорії «В».

Щоб це звучало менш жорстко, їх називають «моделями-аматорами». Ціна таких речей майже ідентична підробці, тому підробляти їх немає сенсу.

Висновок

Найбільшою помилкою є віра в те, що в дисконтних магазинах можна знайти виняткові пропозиції або придбати товари за низькою ціною. По суті, це той же магазин, тільки асортимент товарів позиціонується в сегменті знижених цін.

Джерело: ukr.media

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь