Маркетинг по-котячому, або Як подати товар особою?

Багато хто з нас захоплювався, дивлячись на кошенят, які вони гарненькі, милі та пухнасті, і є такі, хто не втримавшись, брали їх собі. Тепер прикиньте в думці, у кого з ваших родичів, друзів та знайомих є кішки? Неважко здогадатися, що, як мінімум, у більшої частини вони є. А тепер подивимося на це у глобальному масштабі, виходить, що із шести мільярдів людей близько п'яти мають кішок. Чи не це є найкращим показником маркетингу? Кішка вміє сама себе продавати.

Якими прийомами користується кішка, щоб завоювати кохання людини?
Ну, по-перше, кішка корисна. Людина з давніх-давен займалася землеробством, щоб прогодувати себе і робила запаси на користь до наступного врожаю, цими запасами любили поласувати гризуни. Кішка ловила гризунів, зберігаючи цим запаси людини. Цей прийом ми спостерігаємо в маркетингу, виробник товару чи послуги намагається переконати споживача у цьому, що його товар буде корисний. Він влаштовує презентації, проводить дегустацію своєї продукції, крок за кроком переконуючи, що без продукції покупцю не обійтися.

По-друге, кішка є джерелом естетичної насолоди людини. Людина завжди милувався грацією кішки, її вмінням подати себе. Скільки написано картин, книг, величезна кількість фотографій знімають кішку сплячу, що вмивається, грає, нежить. Кішці ставлять пам'ятники, її наділяють магічними здібностями. Вона може вселяти людині магічний трепет, безмежну повагу, страх і водночас бути ніжною, лагідною. Ця здатність кішки подати себе з вигідного боку також широко використовується у маркетингу. Наприклад, будь-який товар завжди одягають у фірмову привабливу упаковку, намагаються зробити її незабутньою, помітною, відмінною від інших. Цим виробник намагається навіяти покупцю, що його товар варто придбати, і він вартий поваги. І, звичайно ж, є такі «особи» товарів, які самі по собі вже є витвором мистецтва.

По-третє, кішка може бути засобом заробітку шляхом її розведення та реалізації. Заводчик кішок складає родовід своєї улюблениці, рекламує її чудовий характер, акуратність, розум. Цей прийом використовується у маркетингу, коли продавці збирають відгуки про свій товар. Оплачують статті, де пояснюється, чому їхній товар чудовий, розповідають покупцям «родовід» продукту, з чого він зроблений, наскільки екологічний, як давно виробляється.

По-четверте, будь-яка кішка любить комфорт, теплі місця. Часто можна побачити її сплячою на капоті нещодавно припаркованих машин. Також кішка любить звернутися клубочком на затишному дивані. Ну, як товар, який порядний мерчандайзер намагається поставити в затишне місце, щоб товар так і стрибав у руки покупцю.

По-п'яте, всі кішки різні. Ви не зможете знайти кішок, які були б схожі один на одного, як дві краплі води. Навіть якщо вони однієї породи та одного забарвлення, у них різний характер, різні звички та устремління. Хтось любить лазити по деревах, іншу кішку туди не заженеш, одна любить ловити птахів, інша чудова мишоловка. Звідси висновок – будь-який товар чи послуга повинні бути унікальні, тобто мати якусь якість, яка відрізнятиме його від аналогічного товару конкурента.

По-шосте, зрозуміти кішку, можна лише спілкуючись із нею. Будь то безпосереднє проживання в одній квартирі або спостереження за нею в природних, природних умовах. Цю істину також використовують у маркетингу, будь-який фахівець у цій галузі скаже вам, що пряме спілкування з клієнтом – найкращий спосіб показати Ваш товар обличчям та продати його.

Кішки – дивовижні створіння, які навчилися жити серед людей і водночас зберігати дивовижну незалежність та гордість. Вони здатні дружити з людиною та жити окремо від неї. Напевно, це головне правило маркетингу, зберігати почуття власної гідності під час продажу будь-якого товару чи послуги.

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь