Як завоювати симпатії та налагодити партнерство із солідним професіоналом у вашій діловій сфері?

Успіх багатьох ділових починань обумовлюється правильним вибором партнерів. І, безумовно, співпраця з відомим професіоналом у тій чи іншій сфері значно полегшує новачкові досягнення задуманого результату.

Але багато хто, прагнучи налагодити партнерські відносини, діють занадто грубо, прямолінійно, а то й настирливо. Звичайно, нічого, крім іронії та глузування у досвідчених у бізнесі людей, такі спроби не викликають.

Тому навіть тямущі і підготовлені люди з середовища бізнесменів потребують деякого алгоритму, деяких правил встановлення партнерських відносин з особою, що їх цікавить. Це свого роду основи зав'язування дружби та товариства, які потім можна перетворити на форму партнерських відносин та інші способи монетизації задуманого проекту. Існують певні кроки, які слід зробити, щоб грамотно налагодити партнерство в цікавій для вас темі.

1. Слід викреслити з арсеналу своїх коштів прямі пропозиції співробітництво.

Якщо ви ще не налагодили деяку лінію спілкування та приятельські стосунки з людиною, то в жодному разі не слід «брати бика за роги». Це одна з найпоширеніших дитячих помилок. Поважаючий себе професіонал, до того ж досить розкручений, не прийме прямої пропозиції від незнайомої йому людини. Це небезпечно для його бізнесу та й просто безглуздо. Тому уникайте лобових атак – вони найчастіше виявляються безрезультатними.

2. Побудуйте продуману стратегію поступового побудови відносин із професіоналом.

Постарайтеся наблизитися до нього здалеку. Ви маєте стати для нього реальним, факт вашого існування має викликати інтерес і навіть цікавість. Частіше трапляючись на очі людині, що цікавить вас, ви поступово станете знайомою особистістю. Наприклад, якщо цей професіонал є відомим інтернет-підприємцем, то вам слід звернути увагу на ці кілька способів, щоб мати можливість побудувати дружні стосунки:

– Активне коментування записів у блогах, які веде потрібний вам профі. Коментарі слід писати сутнісно, без негативних оцінок, але з конструктивною критикою.

– Варто придбати один із продуктів професіонала, вивчити, а потім написати на нього позитивний відгук. Можна м'яко та обґрунтовано звернути увагу на те, чим можна було б доповнити поданий матеріал. Кожен підприємець готовий вислухати слушні поради, і люди, які висловлюють розумні думки, безумовно, запам'ятовуються.

– Будучи клієнтом, нескладно вийти на зв'язок із автором, щоб отримати якусь консультацію, пораду та роз'яснення. План розмови чи письмового спілкування слід підготувати заздалегідь. Навіть якщо консультації платні, то не варто шкодувати грошей, адже в результаті ви можете зробити великий крок у розвитку дружніх відносин з ним.

– Коли ви переконаєтеся, що знайомство зміцніло, що налагоджений канал дружнього спілкування, то можна вирішити, що ситуація для ділової пропозиції дозріла. Професіонал до вас позитивно розташований, ви можете з'ясувати, які завдання він ставить перед собою, над чим працює в даний момент.

3. Специфіка моменту найбільш вигідного пропозиції про співробітництво. Ви повинні пам'ятати таке:

– Ваша пропозиція має потрапляти у сфери завдань та інтересів партнера на даний момент.

– Пропозиція має бути сформульована коротко, має демонструвати явну вигоду для ключового партнера, доводити, що партнерство буде, безумовно, корисним насамперед для нього самого, і лише потім – вам.

– Своїм власним продуктом, своїм сайтом та навіть особистим підходом ви повинні відповідати передбачуваному партнеру. Якщо він виявить, що ви непрофесійні і намагаєтеся просунути з його допомогою якусь нісенітницю, то навряд чи він захоче псувати свою репутацію вашим неякісним продуктом або послугою, що пропонується.

– Пропозиція, що виходить від вас, має потрапляти у тему чи нішу бізнесу, в якій працює цей професіонал. Без пояснень має бути зрозуміло, що ваша пропозиція буде цікавою для її напрацьованої цільової аудиторії.

– Водночас ваша пропозиція не повинна становити жодної конкуренції продукту чи послузі професіонала. Воно повинно гармонійно доповнювати те, що професіонал, який вас цікавить, робить у своєму бізнесі.

4. Важлива примітка.

Реальний шанс на успішне партнерство у вас є лише тоді, коли ви щиро намагаєтесь завести взаємовигідні стосунки із людиною. При цьому не можна намагатися використати його у своїх корисливих інтересах. Подібні наміри потенційний партнер, як то кажуть, «чує за версту». Помічається будь-яка фальш і будь-які спроби маніпулювати.

Якщо професіонал це побачить, то можливість мати ділове партнерство з цією людиною вам закриється назавжди. Ніякої нав'язливості та нетактовності, а тим більше нахабства, бути не повинно.

Потрібно опановувати мистецтво спілкування та творення відносин, адже це є одним з головних факторів досягнення успіхів у будь-якій галузі людської діяльності.

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь