Перед тим, як поїхати на співбесіду для працевлаштування, почитайте дослідження психологів.
Людина несвідомо робить висновки про іншу людину вже в перші 3-5 секунд. А в решту хвилини це враження або закріплюється або змінюється. Як тільки у свідомості людини закріпився ваш образ – рішення вже ухвалено. І дуже важко його змінити. Тому вивчіть усі правильні постановки поведінки та почитайте допомогу кадровику.
Що ж входить у перше враження:
– 38% відводиться звучанню голосу. Впевнений приємний тон і тембр голосу у співрозмовника додає інтересу та гарного розташування до персони людини.
– 55% приділяється візуальним відчуттям. Ваша зовнішність, ваші жести можуть сильно завадити вам сподобатися чи навпаки – матимуть вирішальну дію.
– 7% відведено сенс сказаних слів.
Людина, яка прийшла на співбесіду, повинна намагатися в перші хвилини викликати довіру, а коли вона буде отримана – тут намагайтеся показати всі свої професійні навички.
Як бачимо, 55% успіху досягається зовнішністю. Намагайтеся перед співбесідою дізнатися корпоративний стиль одягу та відповідати йому. Якщо це дізнатися не вдається – класичний діловий одяг завжди зіграє роль на вашу користь. І якщо укладена в салоні зачіска та мінімальний макіяж доповнять образ ділового костюма, то вам залишиться подумати лише про свою поведінку.
Ось перелік поведінкових позицій, що впливають на позитивний результат.
1. Пряма постава, і правильне рівне сидіння на стільці.
2. Рукостискання впевнене та тверде.
3. Посмішка
4. Поза, має бути розслабленою та вільною
5. Тримайте руки відкритими, а жести робіть на рівні грудей.
6. Дивіться співрозмовнику у вічі.
7. Голос має бути спокійним, впевненим та легким.
8. Темп не швидкий і не повільний.
9. Кивайте, схвалюючи сказане.
Зі своєї поведінки потрібно викоренити
1. Побіжний погляд, що блукає кабінетом.
2. Слабке рукостискання.
3. Похмурий жалюгідний вигляд.
4. Постукування ногою
5. Сутулу поставу
6. Нервове сидіння на стільці
7. Заховані пальці в кишені між ніг.
8. смикати пальцями все поспіль, у тому числі волосся, сережки, брошки, предмети на столі.
9. Дивитися на годинник
10. Тихий невпевнений голос чи навпаки, гучний і різкий.
11. Тараторити швидко чи навпаки, повільно мямлити.
Ви повинні пам'ятати, що ваш імідж є великою складовою багатьох компонентів, пов'язаних між собою.