Приготую та піду. Чим залучають нові послуги та гастротренди?

Серед пропозицій, що набирають популярність, розвиваються незвичайні гастрономічні тренди. Виконавець послуги приїжджає до замовника додому, на кухні готує узгоджені за фактурою, якістю та обсягом страви, отримує за працю оплату та їде.

Люди не те щоб погоджуються на такі оголошення-пропозиції, вони самі їх шукають. Тренд не дуже широкий, але унікальний за незвичайністю пропозиції саме в гастрономії.

Типові мотиви замовників

Користуються дедалі більше затребуваною послугою ті, хто прагне вирішення щонайменше двох завдань.

З одного боку, тренд пов'язаний із типовим бажанням сучасників до підвищення якості життя та управління нею; у короткий термін вирішити завдання умовно за допомогою аутсорсингу, отримати швидкий результат, не витрачаючи своїх зусиль. Це як продовження тренду доставки продуктів додому. Обгрунтування ті ж самі: зручність, доступність, економія часу, а іноді й грошей, що взаємопов'язано.

З іншого боку, сучасники, які звикли до дистанційного та інтерактивного спілкування, відчувають нестачу живих емоцій, очікують емоційну віддачу через нові враження, знайомства, припускаючи спілкування з новим «об'єктом» як захоплюючий варіант розваг із фактичною взаємодією. Що дещо збуджує емоції, мрії та очікування від нових позитивних вражень. Це можна розвивати навіть як опосередковану послугу знайомств.

Почасти тренд пов'язаний з розвитком у суспільстві так званої дофамінової культури, коли нові емоції дозволяють відчути себе господарем життя.

Причини популярності тренду

Розвиток дофамінової культури спростило методи взаємодії людей. Є вибір: можна діяти традиційним «бабусиним» способом, а можна не вибудовувати залежні відносини, тобто отримати послугу, гастрономічно насолодитися, сплатити та забути. Вибір послуги через відповідні програми у соціальних мережах — не лише завтрашній, але вже сьогодні сучасну людину.

Таким чином вирішуються основні потреби життєдіяльності: з проживанням нового досвіду виникає почуття досягнення, покращується взаємодія з іншими – виникає відчуття причетності «я тут, я жива, я дію як усі», формується сторітлінг – красиві, яскраві історії для конкретної людини.

І додатково приваблює новизна послуги, вражень та оцінок. Якими знову ж таки діляться з іншими. Тобто спілкуються, як кажуть, «по-людськи».

Інтерактивні можливості дозволяють вибрати серед доступних оголошень «потрібну людину», у тому числі на вигляд, перевірити за відгуками компетенцію та професіоналізм, дистанційно узгодити умови та час візиту, асортимент страв та інші значущі деталі.

Працює закон ринку: є попит — є пропозиція. Сучасна людина, яка має можливості та активи, бажає сяяти і впливати. І новий тренд, коли прийдуть, приготують без подальших вимог та зобов'язань, поки що приваблює ще й як незвідана інновація.

У тих, хто надає цю послугу, мотивація та користь теж є: можна накопичити клієнтуру, коли хорошого майстра рекомендуватимуть знайомим, створити реноме, отже, зароблятимуть і одночасно вдосконалюватимуть майстерність. У тому числі вирішуючи свої завдання.

Але принцип надання послуг вдома не новий. Так працюють «чоловіки на годину», майстри в галузі будівництва, сантехніки та ремонту побутової електроніки, запрошені «прибиральники» і навіть няні-гувернантки, задіяні лише на кілька годин для занять із дітьми.

Проблематика та перспективи

Проблематика щодо нового явища та сама, що й для всіх подібних послуг із «запрошенням додому». Насамперед, важлива безпека та перевірка навичок «фахівця» у конкретній галузі. Оскільки послуга стосується їжі для людини, то питання чистоти, відповідальності виконавця, посвідчення її медичного здоров'я хоча б наявністю допуску до послуги роботи з продуктами в санітарній книжці, що діє, — вкрай важливі елементи для замовника.

Ця сфера в нашій країні досі не ліцензована, а пропозиції послуг вдома можна часто зустріти як у рубриках платних, так і безкоштовних оголошень. Причому переважно послуги надають не зареєстровані у порядку компанії, а приватні особи.

Усі ці чинники доречно враховувати замовнику, має право самостійний вибір дій.

Не можна виключати, що гастрономічні послуги вдома, які здійснюються послідовно кілька років, якщо до того є талант і компетенція, зростуть для конкретних людей у свій бізнес із використанням і найманого персоналу. У цьому сенсі працюють усі ті закони та умови для осіб із підприємницькою жилкою, що й у будь-якій сфері.

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь