Категорія Бізнес

Все про бізнес в Україні: від стартапів до великих корпорацій. Аналіз ринку, інвестиційні можливості та економічні тенденції. Отримайте перевагу завдяки нашим глибоким аналізам.

Маркетинг по-котячому, або Як подати товар особою?

Багато хто з нас захоплювався, дивлячись на кошенят, які вони гарненькі, милі та пухнасті, і є такі, хто не втримавшись, брали їх собі. Тепер прикиньте в думці, у кого з ваших родичів, друзів та знайомих є кішки? Неважко здогадатися, що,…

Сто років співпраці: як отримати клієнта на все життя?

Коли ми говоримо про продаж, відразу згадуються базові професійні знання, якими повинен мати кожен продавець: шість точок продажу, робота з запереченнями, виявлення потреб, створення цінності тощо. Але якщо дивитися глибше, то йдеться про побудову відносин між клієнтом та продавцем, де…

Які питання поставити наймачеві під час прийому працювати?

Працівники зі стажем знають, чи мають знати, які питання слід поставити наймачу; молоді фахівці, як правило, володіють цією інформацією лише частково. Цей пробіл і усунем. Інша, серйозніша проблема лежить у площині психології. Незрозуміла боязкість і раптове оніміння здобувачів на співбесідах…

Як полюбити свою роботу?

Основну частину часу люди перебувають на роботі, тому важливо, щоб вона влаштовувала людину. Робота має приносити як дохід, а й емоційне задоволення. Адже людина, яка задоволена своєю трудовою діяльністю, вважається реалізованою. І навпаки, якщо робота перетворюється на каторгу, то треба…

Як зменшити витрати?

Продавці всіляких товарів вигадують масу хитрощів, щоб змусити покупця витрачати гроші. Пропонуючи нові привабливі послуги та бонуси, продавці, не соромлячись, запевняють, що їхня головна мета — турбота про своїх клієнтів. Чи потребуєте Ви особисто? Правдиво відповідаючи це питання, можна забезпечити…

Скільки ви коштуєте, або Як підвищити свою цінність перед співбесідою

Скільки Ви коштуєте? На співбесідах рідкісна людина не отримувала в лоба такого питання. І багатьох така прямота ставила в глухий кут. Сучасні ж керівники вважають за краще спочатку почути думку претендента про ймовірну суму окладу, перш ніж відкривати власні карти…

Як завоювати симпатії та налагодити партнерство із солідним професіоналом у вашій діловій сфері?

Успіх багатьох ділових починань обумовлюється правильним вибором партнерів. І, безумовно, співпраця з відомим професіоналом у тій чи іншій сфері значно полегшує новачкові досягнення задуманого результату. Але багато хто, прагнучи налагодити партнерські відносини, діють занадто грубо, прямолінійно, а то й настирливо.…

Чому ваш етикет у email може зруйнувати кар'єру: ваші листи дають про вас неправильне враження? Виправте це

Ваші електронні листи – це не просто слова на екрані, а дзеркало вашої професійної репутації. Неправильний тон, недбалість чи неввічливість у листуванні можуть підірвати довіру колег та начальства. Один погано складений email здатний зруйнувати враження про вас, навіть якщо ви…

Приготую та піду. Чим залучають нові послуги та гастротренди?

Серед пропозицій, що набирають популярність, розвиваються незвичайні гастрономічні тренди. Виконавець послуги приїжджає до замовника додому, на кухні готує узгоджені за фактурою, якістю та обсягом страви, отримує за працю оплату та їде. Люди не те щоб погоджуються на такі оголошення-пропозиції, вони…

Як перетворити свої помилки на кар'єрні можливості: навчайтеся на провалах як професіонали

Усі ми боїмося помилок. Одна неправильна презентація чи невдалий проект можуть здаватися кінцем кар'єри. Але що якщо провали — це не перешкода, а трамплін до успіху? Фото: Pixabay Вміння здобувати уроки з невдач відрізняє професіоналів, які ростуть, від тих, хто…