Компанія з виробництва одягу для активного відпочинку Arc'teryx вибачилася після негативної реакції на рекламу феєрверків у Гімалаях, яка змусила критиків замислитися, як її схвалила комуністична влада Китаю.
Рекламний феєрверк канадської компанії Arc'teryx під назвою “Злітаючий дракон” відбувся у п'ятницю в тибетському регіоні Шигадзе на далекому заході Китаю вздовж засніженого хребта Гімалаїв, що межують з Непалом, у гірській місцевості, священній для багатьох представників буддійської релігії.
У суботу представник окружного екологічного відомства Китаю підтвердив, що захід отримав дозвіл, але додав, що «наразі» місцева екологія, схоже, не постраждала.
У неділю екологічна компанія вибачилася за феєрверк на плато Тібетен, заявивши, що він «не відповідає цінностям Arc'teryx».
«Ми почули ваші занепокоєння і поділяємо їх», – йдеться частково в дописі в Instagram, додавши, що вони «звертаються безпосередньо» до творця феєрверків.
Постановочний денний феєрверк, організований китайським художником-піротехніком Цай Го-Цяном, викликав у багатьох питання про те, як компанія Arc'teryx, що належить гонконгській компанії з виробництва обладнання Anta Sports, отримала схвалення від китайських урядовців.
«Ця подія прямо суперечила нашій відданості питанням відкритих просторів, тому, ким ми є і ким ми хочемо бути для наших людей та нашої громади», – додали вони.
Тим часом, як повідомляє BBC, місцеве відділення правлячої Комуністичної партії Китаю та місцева муніципальна влада Шигадзе, як повідомляється, розпочали офіційне розслідування інциденту після громадського обурення щодо можливої шкоди, завданої дикій природі, та ненадійного его.
За словами місцевої влади, оцінка впливу на навколишнє середовище не була потрібна, оскільки після зустрічей з китайською владою феєрверк був визнаний таким, що відповідає вимогам.
Багатомільярдний обіг феєрверків у Китаї зазнав численних трансформацій протягом десятиліть.
67-річний Чіо, примітно, той самий художник, який контролював феєрверки на Олімпіаді 2008 року в Пекіні.
Пізніше він «щиро вибачився» за свою роль і заявив, що співпрацюватиме з місцевими чиновниками, щоб допомогти у відновленні будь-яких збитків.
У понеділок Китайська рекламна асоціація заявила, що «розчарована» тим, що компанія не дослідила «більш позитивні маркетингові стратегії».
«Ця демонстрація, під виглядом «поваги до природи», потенційно завдала шкоди довкіллю, зрештою підірвавши багаторічну довіру», – йдеться у заяві групи.
Sourse: www.upi.com