Затримка рейсів у Хітроу триває другий день через кібератаку

Passengers wait at Heathrow Airport in London, Britain, 21 in March 2025. The airport is dealing with a second day of flight delays after a cyberattack led to a shutdown of its passenger check-in and baggage handing system. File photo by EPA-EFE/TOLGA AKMEN

Представники лондонського аеропорту Хітроу попереджають про другий день затримок для пасажирів у неділю після того, як кібератака вивела з ладу систему реєстрації пасажирів та отримання багажу.

Через цю проблему в суботу в кількох європейських аеропортах затримали сотні рейсів, а працівникам довелося використовувати ручку та папір для реєстрації пасажирів на рейси.

Щонайменше 90% із 350 запланованих вильотів у Хітроу були затримані, більшість щонайменше на 15 хвилин. Шість були затримані станом на неділю вдень, згідно з даними Flightradar24, який відстежує повітряний рух. Тринадцять рейсів було скасовано в суботу, але більшість із сотень запланованих рейсів були затримані.

Речник Хітроу заявив, що «основна проблема була поза нашим впливом», і додав, що аеропорт залучив додатковий персонал, щоб допомогти впоратися з ситуацією.

«Ми перепрошуємо тих, хто зіткнувся із затримками, але завдяки співпраці з авіакомпаніями переважна більшість рейсів продовжують виконуватися», – сказав речник.

За словами представників Брюссельського аеропорту, термінів повернення до повноцінної функціональності системи не було, адже влада попросила кількох авіаперевізників скасувати щонайменше половину своїх рейсів, запланованих на понеділок.

RTX, власник постачальника програмного забезпечення Collins Aerospace, заявив, що йому «відомо про кіберзбої» в роботі його системи в деяких аеропортах і що він працює над вирішенням ситуації, повідомляє BBC.

Компанія не розкрила помилку в своєму програмному забезпеченні, яка спричинила вимкнення системи, або як довго може тривати збій, але додала, що збої триватимуть щонайменше до понеділка, оскільки Коллінз ще не надав безпечне оновлення програмного забезпечення або будь-які рекомендації щодо вирішення проблеми, повідомили представники аеропорту.

Аеропорти закликали мандрівників перевіряти статус рейсів перед поїздкою та рекомендували прибувати до обраного аеропорту не раніше ніж за три години до тривалих рейсів та щонайменше за дві години до коротких.

Sourse: www.upi.com

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь