Як зробити свій бізнес в Інтернеті успішним? Міркування «чайника»

Отже, ви вирішили розпочати свій бізнес у мережі Інтернет. Яким би не був ваш бізнес за родом пропонованих послуг або товарів, ви повинні знати кілька важливих правил. Під кожним з наведених нижче принципів успішного Інтернет-бізнесу можуть підписатися всі ті, хто досяг у мережі успіхів і хороших прибутків.

Перший принцип говорить: ваш товар продаватиметься тільки тоді, коли на нього буде попит. Ви, звичайно, можете відкрити свій Інтернет-магазин з продажу спеціальної літератури на вирощування кроликів в умовах вічної мерзлоти. Але чи будуть у вас відвідувачі? Не говорячи вже про покупців?

Відповідно, перед тим, як розпочинати нову справу, необхідно вивчити статистику попиту. Це зробити досить просто, навіть не вдаючись до спеціальних методів. Наберіть у пошуковику словосполучення «купити ковпачок від фломастера» та «купити кришечку від кока-коли». А тепер подивіться внизу сторінки цифри після слів «Запитів за місяць:…». Що написано? 1 та 3? Робіть висновок: на кришечки від шипучки попит утричі більший, ніж на пластикові ковпачки від фломастерів.

Принцип другий говорить: пропонуйте конкретику . Людей уже давно не цікавлять чужі роздуми щодо того, що краще – купити чи зробити самому полицю під телевізор. Користувачів мережі, як показують опитування та статистика пошукових запитів, цікавить: якщо купити, то – де і пощо, а якщо зробити самому, то – як і з чого. Саме тому ваш бізнес тільки тоді знайде своїх клієнтів та шанувальників, якщо пропонуватиме людям конкретні відповіді на конкретні питання.

Принцип третій: будьте на голову вище за інших . І це не означає, що оформлення вашої сторінки в Інтернеті має бути навороченішим або яскравішим. Ні. Воно має бути оригінальнішим та талановитішим – тільки тоді на вас звернуть увагу. Люди, які вже досягли хоч якихось успіхів на терені Інтернет-бізнесу, погодяться з тим, що в мережі є великий попит на талант і нестандартне мислення. Все стандартне вже набридло до рис, навіть оформлене красиво і багато. Саме тому, набираючи навіть маленький штат співробітників, віддавайте перевагу не знайомим чи друзям, які не рекомендовані або мають пафосне портфоліо, а тим, чиї роботи особисто ви вважаєте талановитими та свіжими.

Принцип четвертий: якщо щось робиш, то роби це краще за всіх або взагалі не роби . Приступаючи до чогось, треба чесно відповісти собі на пряме запитання: чи добре я орієнтуюся в даній сфері і володію даною майстерністю, щоб заробляти цим гроші? Коли в Інтернеті зустрічаєш сайти з кулінарії, які займаються передруком рецептів з інших, цікавіших порталів, то на них не загострюєш увагу. Ви скажете, що не всім дано бути найкращими. Звісно. Саме тому для створення власного бізнесу в мережі потрібно знайти ту нішу, де конкуренція не є настільки жорсткою, де є можливість позиціонувати себе.

Принцип п'ятий: неймінг – це важливо . Деякі вважають, що назва – це не так важливо, як саме зміст. Помиляєтесь! Назва вашого сайту – це саме те перше враження, яке залишає відбиток щодо користувачів до ресурсу на всю подальшу співпрацю. Адже не дарма кажуть: «Як ви яхту назвете, так вона і попливе». Особисто я можу перерахувати кілька звучних назв сайтів, які посіли законне місце в папці «Вибране» мого браузера лише тому, що їхні назви запам'яталися мені більше за інших.

Звичайно, всі ці принципи не скасовують таких понять, як професіоналізм, відповідальність і працьовитість, які, власне, є основними складовими успіху. Причому не лише для інтернет-бізнесу, а загалом для будь-якої професійної діяльності. Знаючі люди кажуть, що головне – розпочати. А далі, якщо спиратися на перелічені вище постулати, все піде як по маслу.

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь