(Зображення надано: gorodenkoff/Getty Images)
Нове дослідження показує, що додаток для смартфонів може замінити всі різні системи та технології, необхідні наразі для захоплення руху – процесу, який перетворює рухи тіла на зображення, згенеровані комп'ютером.
Додаток під назвою «MobilePoser» використовує дані, отримані з датчиків, вже вбудованих у різні споживчі пристрої, включаючи смартфони, навушники та розумні годинники, та поєднує цю інформацію зі штучним інтелектом (ШІ) для відстеження пози та положення тіла людини в просторі.
Захоплення руху часто використовується в кіно- та відеоіграх для фіксації рухів акторів та перетворення їх на згенерованих комп'ютером персонажів, які з'являються на екрані. Мабуть, найвідомішим прикладом цього процесу є гра Енді Серкіса в ролі Ґолума в трилогії «Володар перснів». Але для захоплення руху зазвичай потрібні спеціалізовані приміщення, дороге обладнання, громіздкі камери та безліч датчиків, включаючи «мокап-костюми».
Вам може сподобатися
-
Новий штучний інтелект MIT може навчитися керувати роботами, спостерігаючи за світом їхніми очима — для цього потрібна лише одна камера
-
Нова система штучного інтелекту може «передбачати поведінку людини в будь-якій ситуації» з безпрецедентним ступенем точності, стверджують вчені
-
Google перетворив 2 мільярди смартфонів на глобальну систему попередження про землетруси — тести показують, що вона така ж ефективна, як сейсмометри
YouTube
Дивитися далі
За словами вчених, експлуатація таких установок може коштувати понад 100 000 доларів. Альтернативи, такі як Microsoft Kinect, виробництво якого знято з виробництва та який використовував стаціонарні камери для відстеження рухів тіла, дешевші, але непрактичні в дорозі, оскільки дія має відбуватися в полі зору камери.
Натомість ми можемо замінити ці технології одним додатком для смартфонів, заявили вчені в новому дослідженні, представленому 15 жовтня на симпозіумі ACM 2024 року з програмного забезпечення та технологій користувацького інтерфейсу.
MobilePower досягає високої точності за допомогою машинного навчання та передової оптимізації на основі фізики, заявив автор дослідження Каран Ахуджа, професор інформатики Північно-Західного університету. Це відкриє двері до нових захопливих вражень від ігор, фітнесу та навігації в приміщенні без спеціалізованого обладнання.
Команда спиралася на інерційні вимірювальні блоки (IMU). Ця система, яка вже вбудована в смартфони, використовує комбінацію датчиків, включаючи акселерометри, гіроскопи та магнітометри, для вимірювання положення, орієнтації та руху тіла.
Однак, точність датчиків зазвичай занадто низька для точного захоплення руху, тому дослідники доповнили їх багатоетапним алгоритмом машинного навчання. Вони навчили ШІ за допомогою загальнодоступного набору даних синтезованих вимірювань IMU, які були згенеровані з високоякісних даних захоплення руху. Результатом стала похибка відстеження всього від 3 до 4 дюймів (від 8 до 10 сантиметрів). Фізичний оптимізатор уточнює прогнозовані рухи, щоб переконатися, що вони відповідають реальним рухам тіла, і тіло не виконує неможливих трюків, таких як згинання суглобів назад або обертання голови користувача на 360 градусів.
ПОВ'ЯЗАНІ ІСТОРІЇ
— Що викликає заколисування у віртуальній реальності та що можна зробити, щоб його уникнути?
— Подивіться, як вчені керують роботом руками, використовуючи Apple Vision Pro
—VR-гарнітури вразливі до «початкових атак» — коли хакери можуть порушити ваше відчуття реальності та вкрасти ваші дані
«Точність вища, коли людина носить більше одного пристрою, наприклад, смарт-годинник на зап’ясті та смартфон у кишені», – сказав Ахуджа. «Але ключовою частиною системи є її адаптивність. Навіть якщо у вас одного дня немає годинника, а є лише телефон, вона може адаптуватися, щоб визначити вашу повну позу тіла».
За словами вчених, ця технологія може мати застосування в розвагах — наприклад, у більш захопливих іграх — а також у сфері здоров'я та фітнесу. Команда опублікувала моделі штучного інтелекту та пов'язані з ними дані, що лежать в основі застосунку, щоб інші дослідники могли розвивати цю роботу.
Кеумарс Афіфі-Сабет, редактор каналу, технології
Кьомарс — редактор відділу технологій у Live Science. Він писав для різних видань, зокрема ITPro, The Week Digital, ComputerActive, The Independent, The Observer, Metro та TechRadar Pro. Він пропрацював журналістом у сфері технологій понад п'ять років, раніше обіймав посаду редактора спеціалізованих матеріалів в ITPro. Він має кваліфікацію журналіста NCTJ та ступінь з біомедичних наук Лондонського університету Королеви Марії. Він також зареєстрований як дипломований менеджер-основоположник в Chartered Management Institute (CMI), отримавши кваліфікацію керівника команди 3-го рівня з відзнакою у 2023 році.
Читати далі
Новий штучний інтелект MIT може навчитися керувати роботами, спостерігаючи за світом їхніми очима — для цього потрібна лише одна камера
Нова система штучного інтелекту може «передбачати поведінку людини в будь-якій ситуації» з безпрецедентним ступенем точності, стверджують вчені
Google перетворив 2 мільярди смартфонів на глобальну систему попередження про землетруси — тести показують, що вона така ж ефективна, як сейсмометри
Вчені пропікали, тикали та розрізали собі шлях крізь нову роботизовану шкіру, яка може «відчувати все»
Новий комп'ютер Microsoft на основі світла натхненний 80-річною технологією — він може зробити штучний інтелект у 100 разів ефективнішим
Вчені втискають цілий комп'ютер в одне волокно одягу — і його навіть можна пропустити через пральну машину
Найновіше у віртуальній реальності
Спостерігайте, як люди маніпулюють 3D-голограмами завдяки проривній технології
Дивний винахід льодяників, які можна облизувати, дозволяє куштувати їх у віртуальній реальності
Майбутні VR-гарнітури можуть використовувати новий тип лінз, натхненний голографічною технологією
Гра з вогнем: Як віртуальна реальність використовується для навчання наступного покоління пожежників
Нова технологія відображення відкриває шлях для «найбільш реалістичних» голограм у звичайних окулярах
Meta щойно встановила свій штучний інтелект туди, де ви його не очікували — у розумні окуляри Ray-Ban.
Останні новини
Проліт астероїда Апофіса стане для спостерігачів неба та вчених можливістю, яка трапляється «раз на тисячоліття».
Марсохід NASA виявив дивну «черепаху», що ховається серед стародавніх скель на Марсі
Стовбурові клітини людини стають активнішими в космосі — і це не добре
Вчені створили перші в історії видимі кристали часу за допомогою світла — і одного разу вони можуть з'явитися на 100-доларових купюрах
Вчені нарешті дізнаються, що знаходиться всередині таємничих бочок-“гало”, затонулих біля узбережжя Лос-Анджелеса
Гігантську «літеру S», помічену на Сонці безпосередньо перед тим, як «темне виверження» кине вогняну тінь на Землю
ОСТАННІ СТАТТІ
Марсохід NASA виявив дивну «черепаху», що ховається серед стародавніх скель на Марсі
Live Science є частиною Future US Inc, міжнародної медіагрупи та провідного цифрового видавництва. Відвідайте наш корпоративний сайт.
- Про нас
- Зв'яжіться з експертами Future
- Умови та положення
- Політика конфіденційності
- Політика щодо файлів cookie
- Заява про доступність
- Рекламуйтеся у нас
- Веб-сповіщення
- Кар'єра
- Редакційні стандарти
- Як запропонувати нам історію
© Future US, Inc. Повний 7-й поверх, 130 West 42nd Street, Нью-Йорк, штат Нью-Йорк, 10036.
var dfp_config = { “site_platform”: “vanilla”, “keywords”: “type_news,serversidehawk,videoarticle,van-enable-adviser-
Sourse: www.livescience.com