Знайомтесь, Skydweller: дрон на сонячній енергії, який може літати 90 днів поспіль — він ширший і в 160 разів легший за Boeing 747.

(Зображення надано: Рей Сотолонго/Europa Press через Getty Images)

Американський технологічний стартап Skydweller Aero об'єднався з Thales, французькою компанією з електронної техніки, що спеціалізується на оборонних системах, для розробки нового безпілотника морського спостереження, який зможе залишатися в повітрі набагато довше, ніж існуючі машини.

Skydweller живиться виключно сонячною енергією та прагне бути здатним до безперервного польоту. Початковою віхою польоту буде перебування в повітрі протягом 90 днів, але зрештою він має потенціал літати набагато довше.

Сонячна енергія, яка живить Skydweller, збирається понад 17 000 окремими сонячними елементами, розподіленими приблизно на 270 квадратних метрах поверхні крила — по розмаху крил 72 м, що на 7,6 м довше, ніж у Boeing 747. В ідеальних умовах сонячні елементи можуть генерувати до 100 кіловат енергії для літака.

Вам може сподобатися

  • Студенти створили новий «гібридний дрон» — спостерігайте, як він літає в повітрі, а потім плавно пірнайте під воду

  • Крихітні пристрої, що рухаються сонячним світлом, можуть досліджувати таємничу область земної атмосфери

  • DARPA побиває рекорд бездротової потужності, передаючи енергію на відстань понад 5 миль — і використовує її для приготування попкорну

Протягом світлового дня сонячна енергія використовується для підтримки польоту, живлення бортової авіоніки та заряджання акумуляторів. Skydweller має понад 1400 фунтів (635 кілограмів) акумуляторів, які використовуються для живлення літака протягом ночі. Це дозволить Skydweller підтримувати майже безперервний політ.

Зазвичай Skydweller літає на висоті від 7500 до 10 500 метрів (24 600–34 400 футів), але вдень може підніматися на висоту до 13 600 м (44 600 футів), а вночі знижуватися на від 1500 до 3000 м (4 900–9 800 футів), оскільки це мінімізує споживання енергії.

Незважаючи на розмах крил, подібний до розмаху крил далекомагістрального комерційного авіалайнера, Skydweller важить у 160 разів менше, ніж «джамбо-джет» — 2,5 метричні тонни при максимальній вантажопідйомності проти 400 тонн у 747 при повному корисному навантаженні.

Літаки на сонячній енергії не є абсолютно новими, але деякі конструкції зазнали структурних проблем, включаючи катастрофічне руйнування під час польоту під час підйому або спуску на середніх висотах (приблизно 6 500-32 800 футів, або 2 000-10 000 м).

Літак Skydweller був спеціально розроблений для роботи в цьому діапазоні висот, використовуючи програмне забезпечення для автоматичного зменшення поривчастого навантаження в системі керування польотом для зменшення аеродинамічних навантажень, спричинених турбулентністю. Він також був виготовлений з вуглецевого волокна та може перевозити до 800 фунтів (362 кг) корисного навантаження.

Безперервне спостереження з неба

Безперервна та надійна експлуатація літака протягом 90 днів вимагає чотириразової резервної системи керування польотом та системи керування транспортним засобом (VMS). У разі відмови однієї з бортових систем резервна система може взяти на себе керування та підтримувати політ.

Згідно з інформацією, опублікованою представниками компанії, алгоритми самовідновлення в VMS дозволяють будь-які несправні рядки (код в алгоритмі) автоматично вимикатися, виправлятися та відновлюватися під час польоту, тим самим дозволяючи літаку повернутися до чотириразового резервування. Це дозволяє літаку стабільно підтримувати політ.

ПОВ'ЯЗАНІ ІСТОРІЇ

—Надшвидкісний дрон, оснащений новим «обертовим детонаційним ракетним двигуном», наближається до швидкості звуку

—Автономний дрон DARPA «Manta Ray» може непомітно ковзати крізь глибини океану

— Зустрічайте «Blackbird»: літаюче таксі, яке обертається та рухається в будь-якому напрямку завдяки новій системі руху

Хоча бортові акумулятори, після достатнього заряду, можуть підтримувати політ протягом ночі, їхня ємність з часом знижується, що може обмежити максимальну тривалість патрулювання літака. Залежність Skydweller від сонячної енергії для підтримки польоту означає, що його патрулі також повинні уникати районів з обмеженим сонячним світлом, таких як полярні регіони взимку.

Нещодавно Skydweller Aero уклала партнерство з Thales, щоб оснастити Skydweller радіолокаційною системою спостереження, призначеною для морських патрульних операцій. Плануються подальші випробувальні польоти з метою збільшення максимальної тривалості польоту. Незважаючи на це, це величезний крок вперед у розвитку польотів на сонячній енергії, особливо для довгострокового спостереження та моніторингу.

ТЕМИ дронів

Пітер Рей Еллісон

Пітер — інженер з дипломом і досвідчений журналіст-фрілансер, що спеціалізується на науці, технологіях та культурі. Він пише для різних видань, зокрема BBC, Computer Weekly, IT Pro, Guardian та Independent. Він пропрацював журналістом з питань технологій понад десять років. Пітер має ступінь з автоматизованої інженерії Університету Шеффілд Халлам. Він працював як в інженерному, так і в архітектурному секторах, у різних компаніях, зокрема Rolls-Royce та Arup.

Ви повинні підтвердити своє публічне ім'я, перш ніж коментувати

Будь ласка, вийдіть із системи, а потім увійдіть знову. Після цього вам буде запропоновано ввести своє ім'я для відображення.

Вийти Читати далі

Студенти створили новий «гібридний дрон» — спостерігайте, як він літає в повітрі, а потім плавно пірнайте під воду

Крихітні пристрої, що рухаються сонячним світлом, можуть досліджувати таємничу область земної атмосфери

DARPA побиває рекорд бездротової потужності, передаючи енергію на відстань понад 5 миль — і використовує її для приготування попкорну

Китай будує рекордну плавучу вітрову турбіну — вона може змінити обличчя відновлюваної енергетики

Секретний космічний літак X37-B випробує квантову навігаційну систему — вчені сподіваються, що одного разу вона замінить GPS

Ваші побутові гаджети незабаром можуть бути без батарейок — вчені створюють крихітні сонячні елементи, які можуть живитися від світла в приміщенні
Найновіше в галузі робототехніки

Вчені навчили «робота-собаку» на базі штучного інтелекту грати в бадмінтон проти людей — і це насправді дуже добре

Знайомтесь, робот-барабанщик: вчені навчають штучний інтелект грати на барабанах, як Linkin Park та AC/DC, але, схоже, йому ще є чим потренуватися

Роботи незграбно змагалися, билися та переверталися на перших у Китаї Всесвітніх іграх гуманоїдних роботів

Дивіться, як цей робот-“канібал” стає більшим і сильнішим, поглинаючи менших роботів

Студенти створили новий «гібридний дрон» — спостерігайте, як він літає в повітрі, а потім плавно пірнайте під воду

Китай запускає першого у світі робота, який може працювати самостійно 24/7 — дивіться, як він самостійно замінює батарейки на нових тривожних кадрах
Останні новини

Вчені нарешті дізнаються, що знаходиться всередині таємничих бочок-“гало”, затонулих біля узбережжя Лос-Анджелеса

Новий комп'ютер Microsoft на основі світла натхненний 80-річною технологією — він може зробити штучний інтелект у 100 разів ефективнішим

У морі біля Сицилії знайшли «надзвичайний» римський шолом з битви, що завершила війну

Нові фотографії комети 3I/ATLAS показують, як її хвіст росте на наших очах

Галерея «Кривавий місяць»: приголомшливі знімки повного місячного затемнення минулої ночі

«Я довіряю ШІ, як моряк довіряє морю. Він може занести вас далеко, або ж може втопити»: результати опитування показують, що більшість не довіряє ШІ
ОСТАННІ СТАТТІ

  • Новий комп'ютер Microsoft на основі світла натхненний 80-річною технологією — він може зробити штучний інтелект у 100 разів ефективнішим.

  • 2Я спостерігав, як вчені спостерігали за міжзоряною кометою 3I/ATLAS у режимі реального часу. Ось що вони побачили.
  • Гігантська «шахова дошка» оточує річку Айдахо на дивному фото астронавта — Земля з космосу
  • 4. «Надзвичайний» римський шолом з битви, що завершила війну, знайдений у морі біля Сицилії
  • 5 Нові фотографії міжзоряної комети 3I/ATLAS показують, як її хвіст росте на наших очах
  • Live Science є частиною Future US Inc, міжнародної медіагрупи та провідного цифрового видавництва. Відвідайте наш корпоративний сайт.

    • Про нас
    • Зв'яжіться з експертами Future
    • Умови та положення
    • Політика конфіденційності
    • Політика щодо файлів cookie
    • Заява про доступність
    • Рекламуйтеся у нас
    • Веб-сповіщення
    • Кар'єра
    • Редакційні стандарти
    • Як запропонувати нам історію

    © Future US, Inc. Повний 7-й поверх, 130 West 42nd Street, Нью-Йорк, штат Нью-Йорк, 10036.

    var dfp_config = { “site_platform”: “vanilla”, “keywords”: “тип-новини-щоденно,serversidehawk,відеоартикл,van-enable-adviser-

    Sourse: www.livescience.com

    No votes yet.
    Please wait...

    Залишити відповідь