Помічник зі штучним інтелектом з'явиться в “Дії” для отримання послуг.

На платформі “Дія” дебютує ШІ-помічник, розроблений для доступу до послуг 19.05.2025 21:34 Укрінформ На порталі “Дія” буде представлено ШІ-помічник, призначений для полегшення доступу до послуг, а бета-версія очікується в червні цього року.

Про це заявив Михайло Федоров, віцепрем'єр-міністр з питань інновацій, освіти, науки та розвитку технологій, міністр цифрової трансформації, повідомляє Укрінформ із посиланням на Міністерство цифрових справ.

«Штучний інтелект докорінно змінив поведінку споживачів. Все, що не схоже на ChatGPT, Gemini чи подібні моделі, спонукає до роздумів про його застосування. Щоб покращити взаємодію з користувачем, ми повинні перетворити Diya на продукт на основі штучного інтелекту», – заявив Федоров.

Він зазначив, що помічник зі штучним інтелектом буде запущено у форматі бета-тестування на порталі в червні. Користувачі зможуть не лише отримувати доступ до послуг за допомогою цієї технології, але й шукати відповіді на конкретні запити щодо документації чи послуг, а також інформацію про найближчі ЦНАПи.

Крім того, очікується, що ця технологія спростить надсилання запитів, і зрештою вона зможе керувати отриманням повного обсягу послуг. Наприклад, користувачі зможуть пояснити життєву ситуацію, а штучний інтелект інформуватиме їх про необхідні послуги.

У майбутньому користувачі матимуть можливість робити запити голосом та взаємодіяти з «Дією» так само, як вони зараз взаємодіють з іншими моделями.

Як повідомлялося, Україна підписала Рамкову конвенцію Ради Європи про штучний інтелект, права людини, демократію та верховенство права.

Фото: Міністерство цифрових технологій

Штучний інтелект Міністерство цифрових питань “ДІЯ” App Михайло Федоров

Источник: www.ukrinform.ua

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь