Укрпошта запровадила нову послугу для швидкого повернення посилок 12.05.2025 18:40 Укрінформ АТ «Укрпошта» запустило послугу, призначену для швидкого повернення посилок, які не були прийняті одержувачами.
Таку інформацію передала прес-служба компанії, як повідомляє Укрінформ.
«Ви можете розпочати цей процес через свій особистий кабінет на вебсайті, через мобільний додаток або в будь-якому відділенні. Тепер користувачі можуть відправити посилку за одним тарифом і, за потреби, отримати її назад за іншим тарифом», – йдеться в оголошенні.
Укрпошта пропонує два варіанти зворотних відправлень: «Базовий» та «Пріоритетний». Посилки, відправлені за опцією «Пріоритет», обробляються терміново та доставляються якомога швидше.
Компанія наголосила, що цю послугу необхідно вибрати під час створення відправлення; якщо відправник не обере тариф, система за замовчуванням використовуватиме «Базовий».
«Ми розуміємо, наскільки важливо для клієнтів повертати товари швидко та з мінімальними клопотами. Тому ми запускаємо послугу, яка дозволяє зробити це максимально просто, а також пропонує найконкурентніші тарифи в країні. Це особливо важливо для підприємств, які прагнуть підвищити якість обслуговування та зменшити логістичні витрати без шкоди для задоволення клієнтів», – заявив Ігор Смілянський, генеральний директор АТ «Укрпошта».
Як повідомлялося раніше, у 2024 році Укрпошта завершила автоматизацію своїх сортувальних ліній, що значно пришвидшило доставку посилок та зменшило ймовірність втрат і помилок.
Електронні поштові послуги Укрпошти
Источник: www.ukrinform.ua