Ці люди часто витрачають найбільше, часто не підозрюючи про це. Як економічно незахищений прошарок населення робить найбільший внесок у прибуток магазину? Насправді це поширене явище у всьому світі, передає Ukr.Media .
Магазини по сусідству
Це найпоширеніший формат для роздрібних закладів. Існує дві основні групи людей, які ведуть продажі в таких мережах – це пенсіонери та молоді сім'ї (зокрема матері з дітьми).
Таким чином, молодих сімей значно менше, ніж людей старшого віку. Магазини активно переслідують цих клієнтів, пропонуючи знижки. Хтось може запитати, навіщо ці зусилля? У них дуже обмежені кошти!
Дійсно, вони не можуть витрачати гроші на дорогі речі, і їхні середні витрати скромні, але ці люди роблять регулярні покупки день у день. Навіть якщо вони витрачають небагато, вони роблять це постійно.
Заможніші люди можуть пообідати поза домом або замовити доставку продуктів. Очікування в чергах і носіння сумок забирає час, який вони навряд чи можуть собі дозволити. Втім, наші пенсіонери нікуди не поспішають і можуть неквапливо провести весь день у різноманітних магазинах.
Роздрібні торговці з фіксованою ціною
У своїй країні (США) цю модель магазину часто критикують за експлуатацію споживачів з низьким рівнем доходу. Реальність така, що магазини з фіксованими цінами частіше відкриваються в бідних районах.
Мешканці таких мікрорайонів, можливо, не обізнані у фінансових питаннях, насилу підраховують ціну за кілограм і заманюють привабливими цінниками. Наприклад, 50 грамів родзинок всього за 1 долар сприймається як дуже дорога пропозиція. Це проста стратегія, але вона виявляється ефективною.
У нашій країні такі магазини зазвичай акцентують увагу на недорогих китайських новинках. Хоча ці продукти доступні на стандартному AliExpress за більш вигідними цінами, клієнти віддають перевагу негайному доступу.
Треба визнати, що багато покупок у цих закладах здійснюються імпульсивно. «Я поблукаю магазином і побачу, чи не знайду щось цікаве». І, звичайно, ви будете, оскільки це мета цих роздрібних продавців – запропонувати вам “щось інтригуюче”.
У цих магазинах немає нічого поганого, але вони спеціально створені для людей із низькими доходами.
Точки розливного пива
Жоден із цих закладів не має асортименту дорогих чи рідкісних напоїв. Ні. Пиво та алкогольні напої стимулюють продажі.
Мережі роздрібних магазинів розливного пива поширилися по всій країні, а пивні бари тепер є майже в кожному районі.
Продажі розливного пива приносять значні прибутки.
Зрештою, це зводиться до того, що на бідних можна отримати значні прибутки, а на тих, хто страждає алкогольною залежністю, – надзвичайно високі прибутки.
PS
Для всіх вищезазначених магазинів економічно незахищене населення є найбільш надійним джерелом доходу. Варто зазначити, що клієнти з низьким доходом часто можуть бути найскладнішими, але це проблема для місцевих продавців, а не для власників бізнесу.
Джерело: ukr.media