11 червня у РФ сталась катастрофа фронтового бомбардувальника Су-34, який розбився у ночі у горах Алагирського району республіки Північна Осетія Російської Федерації. І хоча у РФ офіційно повідомили, що причиною катастрофи літака, який виконував навчально-тренувальний політ, стала технічна несправність і він врізався у гору, однак, як зазначають експерти Defence Express, все це виглядає дуже нелогічним.
“По-перше, місце та час проведення такого нібито навчально-тренувального польоту – це гори Кавказу та 15 км від кордону з Грузією. І нічні польоти у горах – це вже не про навчання. Бо мова йде про гори висотою у цьому районі 3-5 км. Більше того прикордонний район взагалі ніколи не передбачає проведення навчальних польотів”, – йдеться у статті Defence Express.
І хоча російські воєнкори писали, що літак здійснював перебазування на інший аеродром, однак враховуючи те, що у РФ повідомили, що літак здійснив зліт з аеродрому під Моздоком, то цей варіант не витримує критики, зазначають експерти.
Справа в тому, що на південь від Моздока жодного російського військового аеродрому немає. Навіть якщо мова б йшла про переліт на аеродром “Ханкала” під Грозним, він знаходиться в стороні від місця падіння літака.
Також, зазначають експерти, варто повністю відкинути варіант із тим, що пілоти втратили навігацію.
“Зрештою мова йде про фронтовий бомбардувальник Су-34, де ці системи зарезервовані, а за орієнтування відповідає другий член екіпажу. Більше того, навіть якщо про все це забути, треба дуже сильно хотіти, щоб переплутати степову північ та гори на півдні”, – йдеться у статті.
Також у РФ досить “скупо” висвітлювали цю катастрофу. І наразі навіть не відомі імена льотчиків, при цьому не лише на офіційному рівні, а навіть на профільних ресурсах.
“Але все можливо зробити значно логічнішим, якщо припустити, що мова йшла про спробу втечі російських пілотів на Су-34. Зокрема тоді на свої місця стає нічний політ у горах, який завершився тим, що літак врізався у гору під селищем Горний Дзуарікау. Бо мова йшла про спробу сховатися від власних РЛС. І саме втеча пояснює такий дійсно небезпечний політ”, – вважають експерти.
Крім того, місце падіння вказує на доволі логічний маршрут для втечі з РФ до Туреччини.
Якщо не рахувати окуповану РФ Південну Осетію, то над територію, яка контролюється Грузією необхідно подолати лише 95 км. А для Су-34 навіть за умов польоту на малій висоті це про десь 270 секунд, зазначають експерти.
Також у Defence Express нагадують, що з часів СРСР радянські пілоти доволі регулярно втікали до Туреччини. Перший випадок стався ще у 1948 році, а загалом мова йде про вісім спроб, з яких п’ять були вдалими, остання з яких, перед розпадом СРСР у квітні 1991 року.
Чому ви можете довіряти vesti-ua.net →
Читайте vesti-ua.net в Google News
Источник: www.vesti-ua.net